איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

"אשקלון חייבת לשנות כיוון": איתי סהר הכריז על ריצה לראשות העירייה

איתי סהר, השלישי שמצטרף למרוץ לראשות עיריית אשקלון לצד תומר גלאם ותמר קידר, הכריז אמש כי הוא בא לשנות ולתקן את מחדלי העירייה. "בבחירות האלה חובה לשנות כיוון. ואני אומר בביטחון שאם לא - הנזקים יהיו כבדים", אמר

פורסם בתאריך: 15.9.23 09:58

     

אמש, הכריז חבר מועצת העיר, איתי סהר כי הוא רץ לראשות עיריית אשקלון. זו הפעם השניה שבה סהר רץ לראשות העירייה.

בסרטון שפרסם אתמול ברשתות החברתיות, מתח סהר ביקורת על הנהגת העיר וסימן את המחדלים שלדבריו מקיפים את כל רבדי החיים פה באשקלון.

סהר, בן 43, נשוי ואב לשלושה, הוא עו"ד ואיש עסקים מקומי. הוא ממקימי ובעלי פאב "הג'ק" שבחוף דלילה, ממקומות הבילוי המצליחים בעיר. הוא נולד, גדל והתגורר רוב חייו באשקלון וכך גם כיום. הוא דור שלישי למשפחת ארביב המקומית, שעלתה לאשקלון מלוב בשנות ה-50.

לפני שנכנס לעולם העסקים הוא עבד כעורך דין והתמחה בליטיגציה מסחרית, תחילה במשרד אהרונסון-שר-אבולעפיה ושות' בתל אביב ולאחר מכן במשרד עצמאי משלו. אבל סהר מוכר לא פחות דווקא בגלל הצד האמנותי שלו, סהר הוא גם מוזיקאי ושימש גיטריסט ומפיק מוזיקלי של להקת הרוק האשקלונית "הפיל הכחול".

איתי סהר

איתי סהר בפאב הג'ק

בסרטון שפרסם אמש סהר, הוא פתח ודיבר על האתגרים של אשקלון כאשר מצד אחד הינם ביטחוניים ואילו מצד שני, יש את האתגרים העירוניים כמו זיהום האוויר, "אתה מסתכל על מתקני התשתית, ורואה שאנשים כנראה התבלבלו וחושבים שאפשר לזרוק עלינו את כל המזהמים של המדינה. התבלבלו – אבל מאפשרים להם את זה", אמר סהר  בסרטון, "אתה רואה את האתגר הגדול והמבורך של הצמיחה המואצת, וטעויות שנעשו שם שחשוב מאד לתקן עכשיו. ואז אתה נכנס עוד קצת פנימה, לתוך הבית. למצב בספורט, לתשתיות, לחניות ולפקקים לתעסוקה איכותית, לביטחון אישי, למבנה ההזדמנויות לילדים שאנחנו מגדלים פה. אז אתה מקבל תמונה של אתגרים משמעותיים שכרגע נעשות טעויות קשות בכולן".

סהר יודע שיש מי שימתחו ביקורת על חוסר הניסיון שלו בשדה הפוליטי, אז בסרטון הוא משיב גם לטענה הזאת ואומר: "אני בא מתוך המערכת. אני חבר מועצה כבר חמש שנים. עבדתי גם בקואליציה וגם באופוזיציה. החזקתי תיקים וישבתי בוועדות הכי חשובות בעשייה העירונית. הישגים ועקרונות שאני קבעתי בתיקים שאני החזקתי קודמו ומקודמים עד היום. אבל כשהגיע הזמן, כשהבנתי שהולכים בדרך לא נכונה, ידעתי גם לשים את המפתחות ולעזוב. ישבתי באופוזיציה שלוש שנים כמעט לבד – כי האמנתי, ואני בטוח גם עכשיו, שהולכים בדרך לא נכונה ועושים נזקים חמורים מאד וגם מהאופוזיציה הצלחנו להביא נושאים לסדר היום הציבורי, לקבוע סדר יום ולהביא גם הישגים ממש. לכן חשוב להבין, כל הנושאים שאני מדבר עליהם אלה דברים שבאים עם אבק מהשטח. דברים שראו עבודה פוליטית, גם מקצועית מול גורמים עירוניים וגורמים מחוזיים ושרי ממשלה ומשרדים וגורמי שלטון מרכזי, ובעיקר כל מה שאני אומר מגיע בדוק ועם הרבה היכרות ועבודה מהשטח.

"אז אני מתוך המערכת העירונית. אני עובד עם עובדי העירייה. אני אוהב את עובדי העירייה ואני מעריך אותם מקצועית ואני חלילה לא בא למעט ממה שנעשה. אני מעריך שכל מי שעבד איתי גם בקואליציה אבל אפילו כאופוזיציה ויו"ר וועדת ביקורת, עדיין להערכתי כל אחד מהם יגיד שהעבודה איתי היא עבודה כמו שצריך. ואין אחד שלא יודע שהעבודה איתי רצינית, שאני לוקח את העשייה הציבורית בשיא הרצינות, שאני יודע להוביל תהליכים ויודע להיכנס גם לפרטים כשצריך וכל מי שעבד איתי יגיד לך שאני יכול להוביל את הספינה הזו שנקראת עיריית אשקלון ביד רמה להישגים משמעותיים גם בעתיד, באחריות ובמקצועיות. אשקלון זה הבית שלי, שלנו".

לבסוף, הכריז סהר באופן רשמי כי הוא רץ לראשות העירייה: "אני אומר בביטחון – בבחירות האלה חובה לשנות כיוון. ואני אומר בביטחון שאם לא – הנזקים יהיו כבדים. ואני אומר בביטחון שאני בא מנוסה ומתוך העבודה ולכן אני אומר לכם בביטחון שאני מתחייב להישגים, בכל הנושאים שדיברתי עליהם ובכל הנושאים שעוד נדבר עליהם, ותבדקו אותי בהישגים משמעותיים כבר בשנה הראשונה! אני איתי סהר, ואני מתמודד לראשות העיר אשקלון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר