ניסים בן דוד
ניסים בן דוד. צילום: דיג'ימן

"הפוטנציאל של אשקלון מתפספס": מנהל מרכז הצעירים הצטרף לפוליטיקה

ניסים בן דוד שקל בהתחלה לרוץ לראשות העירייה, אך לבסוף החליט להצטרף למירוץ למועצת העיר יחד עם מתי חג'אג'. "אני לא יכול להתעלם מהצורך הדוחק בשינוי. חברי המועצה הנוכחיים, נכשלו ביכולתם לספק את הסחורה", הסביר

פורסם בתאריך: 30.8.23 15:05

     

אין ספק שהבחירות המקומיות באשקלון די רדומות, בעיקר המרוץ למועצת העיר שבכלל נראה כי רוב חברי המועצה הקיימים מתמודדים שוב ואין הרבה רשימות חדשות.

אחת הרשימות החדשות היא רשימת "אשקלון שלנו" בראשות מתי חג'אג'. מי שהצטרף לרשימה בימים האחרונים הוא ניסים בן דוד, מנהל מרכז הצעירים של אשקלון.

בן דוד החליט להצטרף לפוליטיקה לפני מספר חודשים ואף בחן ריצה לראשות העירייה, אלא שכעת הוא החליט לעשות זאת מספסלי המועצה.

בפוסט שפרסם בפייסבוק שלו הוא כתב: "היום אני מכריז על הריצה למועצת העיר בבחירות הקרובות יחד עם חברי הטוב, מתי חג'אג', בסיעת 'אשקלון שלנו'. הבחירות למועצת העיר מתקרבות ואיתן החשיבות הגדולה בעיצוב עתידה של העיר ב-5 השנים הקרובות. להחלטות שהתקבלו על ידי נבחרי הציבור שלנו בשנים האחרונות, הייתה השפעה ישירה על חיי היומיום שלנו, על הקהילות שלנו ועל השאיפות שלנו. היו לי לא מעט שיקולים, בטרם קיבלתי החלטה להתמודד למועצה, אך בסופו של דבר הבנתי שהפוטנציאל שלנו, של העיר מתפספס. הכניסה למירוץ למועצת העיר מחייב אותי לקבל כמה החלטות לא פשוטות שהמרכזית היא חופשה ללא תשלום מהתפקיד שלי, מנהל מרכז הצעירים באשקלון. ב-5 השנים האחרונות הקמתי את מרכז הצעירים והפכתי אותו, עם צוות עובדים מנצח, לבית לצעירי העיר. בנינו יחד את ה'האב' הטכנולוגי, ירידים, אירועים, כנסים, מלגות ועוד אינסוף פרויקטים לצעירי העיר".

בן דוד, 45, נשוי ואב לשלושה ילדים, עבד במשך שנים בקרן אשקלון ובחברה עירונית ולפני כ-5 שנים הקים את מרכז הצעירים באשקלון שהיום חולש על מגוון תחומים ותחתיו עובדים כעשרה רכזים. במקביל הוא הקים את ההאב הטכנולוגי ובית לסטארטאפיסטים שבו התקיימו שני אקסלרטורים שהסתיימו בהצלחה.

כמו כן, הוא מכהן בתור יו"ר התאחדות מרכזי הצעירים הארצית כבר שתי קדנציות ובעבר כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללת אשקלון.

מרכז הצעירים אשקלון

מרכז הצעירים אשקלון

במסגרת פעילותו של בן דוד בקרן רש"י הוא הוביל תוכנית אסטרטגית לקידום מוביליות חברתי, תוכנית שהיום פועלת בהצלחה ברשויות המקומיות ברחבי הארץ. הוא מחזיק בשלושה תארים אקדמיים, כמו כן הוא מרצה, יועץ עסקי ומנטור.

"כיליד העיר, הייתי עד הן לצמיחה והן לאתגרים שעמם התמודדה ומתמודדת עד היום העיר שלנו", הוסיף בן דוד, "לאורך כל המסע המקצועי שלי, עבדתי ללא לאות כדי לתרום לצמיחתה, והשגתי הישגים משמעותיים לאורך כל הדרך. עכשיו, אני מוצא את עצמי בצומת דרכים, ומבין שהיעד האמיתי כדי להשפיע טמון בשירותי כחלק מהמועצה. קיבלתי את ההחלטה להיכנס לפוליטיקה כי אני לא יכול להתעלם מהצורך הדוחק בשינוי. חברי המועצה הנוכחיים, על אף שהיו בעלי כוונות טובות, נכשלו ביכולתם לספק את הסחורה. הגיע הזמן שנתנהג אחרת, נביא נקודות מבט חדשות, נוביל בפעולה ולא רק במילים. אני רואה בעיניי רוחי עתיד שבו אשקלון משגשגת, ממצה את הפוטנציאל העצום שבה שכל תושב מרגיש גאה עם הזדמנויות בשפע. אני מתחייב לעבוד יד ביד אתכם התושבים, כדי להפוך את החזון הזה למציאות. יחד, נפתח עידן חדש של קידמה, אחדות ושגשוג לעיר שלנו. לכן, אני מבקש בענווה את תמיכתכם ואמונכם במאמץ הזה. הצביעו עבורי כי המועצה צריכה איש עם ניסיון, חזון ופעולה. בואו נפלס דרך חדשה לאשקלון שתהיה עיר שכולנו יכולים להתגאות בה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר