עמיחי סיבוני. צילום: מורן ניסים
עמיחי סיבוני. צילום: מורן ניסים

מבנט לבן גביר: עמיחי סיבוני ומפלגת "הננו" למועצה בתמיכת עוצמה יהודית

חבר מועצת העיר אשקלון, עמיחי סיבוני, השיק את הקמפיין לבחירות הקרובות - הסיעה תרוץ בתמיכת מפלגת עוצמה יהודית ותיקרא "הִנְנוּ", תחת הסיסמא "העשייה מדברת"

פורסם בתאריך: 18.8.23 17:42

     

חבר מועצת העיר אשקלון, עמיחי סיבוני, השיק היום את קמפיין הבחירות למועצה שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב.

סיבוני, יליד ותושב אשקלון, מכהן כחבר מועצת העיר בחמש השנים האחרונות, ועוד קודם לכן כפעיל חברתי במיזמים שונים בעיר שבהם ייסד כפר סטודנטים, עמותה שפועלת לטובת נזקקים ועוד.

סיבוני אומר כי בתור חבר מועצת העיר, הוא הוביל בשנים האחרונות שורת מהלכים למען התושבים, בהם: העלאת תקציבי תנועת נוער בני עקיבא ועזרא, תקצוב מאות שעות הוראה לבתי הספר בחמ"ד וכן מאות אירועי תרבות יהודית לכל המשפחה לאורך כל השנה.

עמיחי סיבוני והשר נפתלי בנט

עמיחי סיבוני ורה"מ לשעב, נפתלי בנט

סיבוני, שהיה אחד מהאנשים הקרובים לרה"מ לשעבר, נפתלי בנט, יקבל תמיכה דווקא מהיריבים – מפלגת "עוצמה יהודית" בראשות השר איתמר בן גביר. סיבוני שבעבר רץ תחת "הבית היהודי" ירוץ בראשות מפלגה חדשה בשם "הִנְנוּ" תחת הסיסמא "העשייה מדברת", כאשר ברשימה ייכללו גם עו"ד אורן מרסיאנו – פעיל ציבור בשכונת ברנע, ועו"ד רעות שפילמן – יו"ר המועצה הדתית במועצה האזורית ׳שפיר׳ וממייסדות הקהילה הדתית לאומית בברנע.

עו"ד אורן מרסיאנו

סיבוני, 40, סרן במיל' בחטיבת כרמלי, בוגר תואר ראשון בהצטיינות בחינוך ותואר שני במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב. הוא משמש כמנכ"ל ובעלים של משרד לייעוץ אסטרטגי, קשרי ממשל ופרויקטים, במקביל לתפקידו בהתנדבות כחבר דירקטוריון בקרן קיימת לישראל וחבר בדירקטוריון של בנייני האומה. הוא מייעץ בשנים האחרונות לשורת גופים וארגונים במגזר הציבורי והפרטי.

רעות שפילמן דרייר. צילום: חיים ביתן

רעות שפילמן דרייר. צילום: חיים ביתן

חבר מועצת העיר ויו"ר "הִנְנוּ", עמיחי סיבוני: "אשקלון ממשיכה לצעוד קדימה, ורק מי שרואה בה בית יודע מה התושבים צריכים. אשקלון היא משפחה, היא הבית, ובכל תחנות חיי היא תמיד נשארה כזו כי הלב כאן. כל תושב בעיר יודע שהטלפון שלי תמיד היה ויישאר זמין עבורו כשצריך משהו. רק מי שאכפת לו באמת – יוכל להמשיך לעבוד קשה בשביל כולנו. אני סומך על תושבי אשקלון ומאמין בהם שיתנו לי את הכח להמשיך קדימה בכל הכח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר