חברי "סיעה מיוחדת במועצה" עם גלאם
חברי "סיעה מיוחדת במועצה" עם גלאם

יורם גניש תומך בתומר גלאם: "השותף הטוב ביותר להמשיך לצעוד איתו"

סגן ראש העירייה יורם גניש חתם על הסכם תמיכה בראש העירייה תומר גלאם בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 13.8.23 18:35

     

סיעת "משפחה מיוחדת במועצה", בראשות סגן רה"ע יורם גניש, חתמה עם הסכם תמיכה בראש העירייה המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון בבחירות הקרובות. חברי הסיעה, אשר מייצגים ציבור משפחות לבוגרים וילדים עם צרכים מיוחדים בעיר, תמכו פה אחד בהחלטה.

על פי ההסכם הקואליציוני עליו חתמו ראש העירייה וסגנו, תצטרף סיעתו של גניש לקואליציה הרחבה המתגבשת לקראת הקדנציה הבאה, וכוללת כבר את הסיעות "אשקלון ביתנו" בראשות מ"מ רה"ע סופה ביילין ו"כח לגמלאים" בראשות חברת המועצה, שרה זכריה.

גניש, הממונה על אוכלוסיית הצרכים המיוחדים מסר: "לאחר חמש שנים של עבודה משותפת עם ראש העיר מר תומר גלאם הצלחנו לעמוד ברוב האתגרים שעמדו לפנינו ובכך קיימנו את רוב ההבטחות שנתנו. בנינו ושיפצנו בתי ספר, שילשנו את מספר הגנים והמעונות לאוכלוסייה עם הצרכים המיוחדים, בנינו מבנה רב תכליתי, גינה נגישה, פתחנו עשרות חוגים ובקרוב גם ייפתח הגן שעשועים הנגיש הראשון בעיר! כל אלו ועוד פרוייקטים רבים שיצאו לפועל הביאו אותי למסקנה שתומר הוא השותף הטוב ביותר להמשיך לצעוד איתו את הדרך הזו, נעלה ונצליח!".

מרכז יום רב תכליתי. צילום: אלדד עובדיה

מרכז יום רב תכליתי. צילום: אלדד עובדיה

גלאם הוסיף: "ציבור המשפחות לבוגרים וילדים עם צרכים מיוחדים קרוב במיוחד ללבי. מיד עם כניסתי לתפקיד הצבתי את התחום החשוב הזה בראש סדר העדיפויות, הקצתי משאבים והסטתי תקציבים על מנת לחדש, לשפר ולהתאים את המענה הרשותי לתושבים המיוחדים שלנו. הקמנו את המרכז הרב תכליתי הראשון מסוגו בעיר וחידשנו מהיסוד את מרכז יום תמר לבוגרות ובוגרים עם צרכים מיוחדים, שיפצנו את בתי הספר מעיין שרה ומוריה והתאמנו אותם לתלמידות ותלמידים עם צרכים מיוחדים כדי שיוכלו לשהות בהם בבטחה ובצורה הראויה להם. הגברנו את הנגישות בחופי הרחצה כך שיתאימו לכלל האוכלוסיות ואנחנו מקימים בימים אלו ממש את פארק המשחקים הראשון מסוגו בעיר המיועד לאוכלוסיית הצרכים המיוחדים. אני מודה לסגן ראש העיר, יורם גניש, ולכל חברי סיעתו על המשך הבעת האמון. יחד, נמשיך לעשות דברים נפלאים למען האוכלוסייה המיוחדת שלנו בעיר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר