חברי סיעת אשקלון ביתנו בלשכתו של גלאם
חברי סיעת אשקלון ביתנו בלשכתו של גלאם

כצפוי: סופה ביילין מצהירה כי תתמוך בתומר גלאם לראשות עיריית אשקלון

פורסם בתאריך: 28.6.23 16:18

     

ממלאת מקום ראש העירייה, סופה ביילין, הודיעה היום כי תתמוך בראש העיר המכהן, תומר גלאם, לראשות העיר אשקלון. השניים חתמו על הסכם קואליציוני לפיו, סופיה ביילין תהיה חלק מהקואליציה הרחבה שצפויה להתגבש בקדנציה הבאה.

חברי סיעת אשקלון ביתנו, בהם חברי המועצה אלכס גרינברג, דמקה סולומון ויוליה גיטין, תמכו בהחלטה זו פה אחד. המהלך הזה אינו מפתיע לאור העובדה שאם לא יתרחש אירוע חריג מאוד – תומר גלאם יצעד בבטחה לקדנציה נוספת בלשכת ראש העירייה באשקלון.

"מהיום הראשון פעלנו בשיתוף פעולה עם ראש העיר למען התושבים", מסרה ביילין, "ראש העיר הוכיח את הלויאליות והפטריוטיות שלו למען העיר אשקלון בכלל ולמען ציבור יוצאי חבר העמים בפרט. אנחנו רואים זאת בחידוש ושיפור התשתיות בשכונות הוותיקות, בהקמת פארק הניצחון, בבניית בית התפוצות למורשת ישראל (בית העולה), ביצירת אלפי מקומות עבודה חדשים על ידי הקמת פארק ההיי-טק, הקמת טיילת אשקלון ושפע של מתחמי כושר וספורט, הקמת פארק האקו-ספורט וקידום פרויקטים ותוכניות נוספות לעידוד התיירות, התרבות והפנאי באשקלון. כל אלו, תוך שמירה על הסטטוס קוו הפורה והחשוב שמתקיים בעיר אשקלון".

תומר גלאם וסופה ביילין. צילום: אלדד עובדיה

תומר גלאם וסופה ביילין בבחירות הקודמות. צילום: אלדד עובדיה

גלאם הוסיף: "אני מודה לחברתי היקרה, סופיה ביילין, על הבעת האמון המתמשכת שלה, בחזון שלנו ובעשייה הנרחבת שבאה לידי ביטוי בכל תחומי החיים של תושבי העיר בכלל ותושבי העיר, יוצאי חבר העמים בפרט. סופה היא שותפה אמיתית ולאורך כל הדרך ראינו ואנחנו רואים יחד את טובת העיר ותושביה בלבד, תוך כבוד הדדי וערכים של רעות, סבלנות וסובלנות. אני משוכנע כי גם בקדנציה הבאה נמשיך בכוחות משולבים, איתנים ונחושים למען קידומה של העיר אשקלון ומיצובה כעיר המובילה בישראל באיכות חיי התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר