דוד בן אברהם
דוד בן אברהם

"התנועה שלנו היא צוות של מקצוענים": חבר המועצה דוד בן אברהם השיק את מסע הבחירות

חבר המועצה, דוד בן אברהם היה לראשון שהכריז על ריצה למועצת העיר בבחירות הקרובות. הוא גם קרא לשאר הסיעות המזוהות עם העולים מחבר העמים להתאחד

פורסם בתאריך: 19.2.23 21:40

     

חבר המועצה דוד בן אברהם, ירה את יריית הפתיחה של מערכת הבחירות המוניציפלית 2023, כאשר היה לפוליטיקאי הראשון באשקלון שהכריז על התמודדות למועצת העיר.

את האירוע קיים בן אברהם, לפני מספר ימים, באולם של מרכז "גוונים" באשקלון, כאשר לצידו הנהלת התנועה שהוא עומד בראשה – "קודם כל, אשקלון".

חברי הנהלת תנועת "קודם כל אשקלון". צילום: אנדריי קולסניק

חברי הנהלת תנועת "קודם כל אשקלון". צילום: אנדריי קולסניק

"לא במקרה בחרנו במקום הזה ואנו תקווה שזה יהפוך למסורת", אמר בן אברהם, "כאן נזניק את קמפיין הבחירות של התנועה שלנו. כאן אנחנו מציגים הן לתקשורת והן לציבור באשקלון את מצע התנועה. כאן אנשים בעלי מוגבלויות עוסקים בפעילות מועילה וביצירה בתחומים שונים: יצירה בחימר, ציור, פיסול, סריגה וקרמיקה ועוד. כל ההכנסות של גוונים מאירועים כמו זה שלנו היום משמשים את המרכז להמשך פיתוחו. גם בשנת 2018 זינקנו כאן. מאז עבר לא מעט זמן, הספקנו לעשות דברים רבים. הרבה השתנה: גם באשקלון – עירנו האהובה, וגם בתנועה שלנו".

הקהל בכנס. צילום: אנדריי קולסניק

הקהל בכנס. צילום: אנדריי קולסניק

עוד הוסיף בן אברהם ואמר: "העבודה שלי היא מכוונת תוצאות, לכן התנועה שלנו היום היא צוות של מקצוענים – כל אחד בתחומו. יושבים לצידי חברי הנהלת התנועה, יועצים וחבריי. כולנו מאוחדים למען מטרה אחת: להפוך את העיר שלנו טובה יותר, נוחה, נקייה ובטוחה למען כל תושביה. המצע שלנו מתייחס לבעיות הכי אקוטיות וגם מציע פתרונות. בנושא של התחדשות עירונית (באמצעות פינוי-בינוי) דנים כבר זמן רב, אך כידוע, לצערנו, לא רואים הישגים גדולים. אנחנו מקווים שההצעות שלנו ישנו לא רק את סדרי העדיפויות של הנהלת העיר, אלא תאפשרנה ליישם פתרונות פרקטיים כבר בזמן הקרוב".

בן אברהם, נשוי ואב לשלושה ילדים, כאשר הרביעי בדרך, סיפר כי בתור ספורטאי לשעבר חשוב לו להביא לצמצום ההוצאות של ההורים על חוגים והציע כי העירייה תעניק חוג בחינם לכל תלמיד. הוא דיבר על המחסור בחדרי כושר ובברכיות שחייה והציע לקדם פרויקט של קרית ספורט שתכלול איצטדיון אולימפי, בריכה ןאולמות אימונים לענפי הספורט האולימפיים.

הוא גם מתח ביקורת על הניקיון בעיר ואמר: "עבורנו, עולים חדשים וותיקים ממדינות חבר העמים הסדר והניקיון בעיר – הם נושא כואב. לצערנו, עלינו להודות כי אשקלון רחוקה מלהיות מושלמת בניקיון. זה לא תורם לפיתוח תיירות".

הקהל בכנס. צילום: אנדריי קולסניק

הקהל בכנס. צילום: אנדריי קולסניק

גם איליה סייבל, חבר בהנהלת התנועה התייחס לעניין הסדר והניקיון והציג רפורמה "קודם כל – עיר נקיה" שבנויה מ-5 צעדים עיקריים בהם ייעשה שימוש בטכנולוגיות חדשניות. נכון להיום, ישנם שטחים רבים בעיר שלא מנקים, החצרות מלאות לכלוך ואשפה, והשירותים העירוניים שאחראים לניקיון אינם מסתדרים ולמעשה אין שליטה ובקרה בעבודתם. הלכלוך למעשה בכל מקום: בין אם מדובר בצואת בעלי חיים, בדלי סיגריות או שמא באשפה שפינויה לא הושלם. "אנחנו רוצים שבעיה זו תעלה לראש סדרי העדיפויות של הרשות הרי שחזות העיר – היא פניה. העיר אשקלון גדלה, גדלה גם אוכלוסייתה, תהליך האורבניזציה מעלה את תפקידה של העיר באזור".

איליה סייבל

איליה סייבל

בחלק ניכר מהכנס הם התייחסו לעניין ההתחדשות העירונית ודיברו על הצורך לקדם זאת בכל הכוח ולהסיר את כל החסמים שמונעים תוכניות כמו פינוי-בינוי בשכונות הוותיקות של העיר. הם התייחסו גם לנושאים נוספים כמו הקמת מרכז רוחני-תרבותי ליוצאי חבר העמים, קיום אירועי ספורט בימים חול ושבתות, התקנת שירותים ציבוריים ברחבי העיר ועוד.

הצעה להקמת מרכז רוחני ליוצאי ברית המועצות

הצעה להקמת מרכז רוחני ליוצאי ברית המועצות. צילום: אנדריי קולסניק

הם נשאלו על הפילוג בין הסיעות המזוהות עם יוצאי ברית המועצות שנכון לעכשיו עומד על שלושה (בן אברהם, סופה ביילין, פאני לוי) ובן אברהם אמר כי פניו לאיחוד: "יש לי ניסיון באיחודים, עשינו בעבר איחוד עם ישראל ביתנו. גם היום אני קורא לכל הסיעות של דוברי הרוסית להתאחד עם 'קודם כל אשקלון' וביחד לקדם את הקהילה של חבר העמים", אמר בן אברהם.

סייבל הוסיף: "אנחנו חייבים להתאחד. בתור הורים לילידם חשובה הנשמה של העיר וחשוב לנו התרבות והספורט ורק ככוח נוכל לשנות את הדברים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר