תלמידי אורט צור ברק בגדנ"ע
תלמידי אורט צור ברק בגדנ"ע

בעיצומה של המלחמה: תלמידי אורט צור ברק יצאו לגדנ"ע

עם מוטיבציה גבוהה, בייחוד על רקע המלחמה בישראל, יצאו תלמידי אורט צור ברק לגדנ"ע בבסיס שדה בוקר. הם למדו על מורשת צה"ל, תרגלו עמידה בזמנים, ריצות, מסעות עם אלונקה, אימוני כושר, וחזרו עם מוטיבציה גדולה כפליים. שניים מהתלמידים אף קיבלו תעודת הצטיינות על פעילותם

פורסם בתאריך: 12.1.24 08:27

     

לפני מספר ימים יצאו תלמידי כיתה יא' באורט צור ברק לגדנ"ע בבסיס שדה בוקר, וקיבלו טעימה מהשירות הצבאי הקרב. עוד לפני היציאה לגדנ"ע, קיבלו התלמידים במהלך לימודיהם הרצאות בנושא השירות הצבאי, סדנאות מיוחדות, וקשר ישיר עם חיילי בסיס ג'וליס הנמצא בסמוך לבית הספר.

לגנד"ע יצאו התלמידים מלווים במורים אריה טמפלהוף, הלל ראובן ויצחק חורי. התלמידים יצאו עם מוטיבציה גבוהה במיוחד לחוות את ההתנסות הצבאית, ותרגלו עמידה בזמנים, ריצות, מסעות עם אלונקה, אימוני כושר ואף זחילות בשטח קשה על מנת לערוך היכרות עם הקשיים של הכשרת הלוחמים בצה"ל. בנוסף נערכה לתלמידים היכרות עם העולם הצבאי וסדר היום של החיילים על ידי צוות הבסיס.

תלמידי אורט צור ברק בגדנ"ע

תלמידי אורט צור ברק בגדנ"ע

התלמידים שמעו שיעורים על מורשת קרב וקיבלו היכרות עם ערכי צה"ל. בסיום הגדנ"ע קיבלו התלמידים יהונתן ברזני וינון תמנו תעודות הצטיינות על תפקודם בגדנ"ע. התלמידים שכאמור יצאו עם מוטיבציה גבוהה, חזרו נרגשים מהחוויה. "ראינו איך הדברים עובדים באמת בצבא והייתה התנסות מאוד טובה", סיפר אחד התלמידים. "המוטיבציה שלנו לשרת ולתרום למדינה רק עלתה אחרי הגדנ"ע".

"אחד מערכיו החשובים של בית הספר מלבד הנושא הלימודי והתעסוקתי הוא השרות המשמעותי בצה"ל", ציינה המנהלת סיגל כהן ."אנו דוגלים בכך שכל אחד ייתן את מה שהוא יכול לצבא ולמדינה בצורה הטובה ביותר. שמחתי לראות את התלמידים הנרגשים לאחר השבוע המוצלח ונמשיך את הקשר המוצלח עם הצבא בפעילויות כאלו ואחרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר