איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
איתי סהר. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

איתי סהר נגד למידה מרחוק: "דורשים החזרת התלמידים ללמידה פרונטלית"

יחד עם קבוצת הורים מאשקלון, מתכנן איתי סהר הפגנה בעיר, שמטרתה להחזיר את התלמידים ללמידה פרונטלית, בטענה כי למידה מרחוק גורמת נזקים הן לתלמידים והן למורים. "ילדינו מופקרים מול מערכת ובראשה גלאם שנכשלה בכל ניהול העיר בתקופת הלחימה, גורמת נזקים כבדים לילדים ופשוט לא סופרת אותנו התושבים", נמסר ממטה סהר

פורסם בתאריך: 21.11.23 17:29

     

חבר המועצה והמועמד לראשות העירייה, איתי סהר יוצא נגד ראש העירייה תומר גלאם ונגד מתווה משרד החינוך ללימודים מרחוק.

בשבוע הבא, יחד עם קבוצת הורים מאשקלון, תתקיים הפגנה במטרה ליישם את המתווה של סהר, במסגרתו – החזרת התלמידים ללמידה פרונטלית, מתן מענה רגשי עבורם על רקע האיום הרקטי בעיר אשקלון, והכללת תלמידי העיר במתווה ההקלות הכולל של משרד החינוך, בדיוק כמו כל ילדי העוטף.

בימים האחרונים החלו תלמידי אשקלון למידה מרחוק למספר שעות ביום, במטרה להחזירם לשגרה לימודית.

אלא שסהר טוען כי חיוב התלמידים והסגל החינוכי ללמוד וללמד חמש שעות מדי יום בזום הוא לא ריאלי, אינו מקדם הישגים ולא מועיל בדבר חוץ מלייצר עוד מתח על ההורים, התלמידים והמורים, בימים מתוחים ממילא.

כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

בנוסף, טוען סהר כי המתווה מונע לחלוטין את התפקיד הכי חשוב של המערכת כרגע – מתן מענה רגשי ונפשי לתלמידים, ומתן כלים להתמודדות עם תקופה מאתגרת זו, וכי משרד החינוך ממשיך בהתעלמות מילדי אשקלון הסגורים בבתיהם מאז 7.10, ומותיר את ילדי העיר המטווחת ביותר במלחמה מחוץ לתוכנית "לומדים לתקומה" לה זכאים ילדי היישובים הסמוכים.

בתוך כך, בהובלת מטה סהר, הורי אשקלון מתארגנים למחאה שתצא לדרך בשבוע הבא.

לימודים דרך זום. צילום: אייל טואג

לימודים דרך זום. צילום: אייל טואג

"אנחנו כהורים עובדים בשיתוף עם הנהגת ההורים שקמה לצורך הנושא הזה כדי להביא להפסקת העוול שנגרם לילדי אשקלון", נמסר ממטה איתי סהר. "ילדינו מופקרים מול מערכת ובראשה גלאם שנכשלה בכל ניהול העיר בתקופת הלחימה, גורמת נזקים כבדים לילדים ופשוט לא סופרת אותנו התושבים. לא נאפשר את המשך ההפקרה. אנחנו נגביר את המחאה עד לחזרה ילדינו ללימודים במתווה פרונטלי. הפגנה הראשונה כבר נקבעה ליום 28.11.2023".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר