יום המאבק באלימות באורט צור ברק
יום המאבק באלימות באורט צור ברק

"הענקנו לתלמידים כלים יצירתיים": יום מאבק באלימות בתיכון אורט צור ברק

במסגרת יום המאבק באלימות של רשת תיכוני אורט, גם בתיכון אורט צור ברק הקדישו יום שלם לטובת הנושא. פרויקטים מיוחדים ויצירתיים הועברו לתלמידים, שנרתמו מיד. סיגל כהן מנהלת בה"ס: "בטוחים שהמסרים מהיום הזה ילוו אותם עוד בהמשך"

פורסם בתאריך: 6.1.23 00:33

     

תיכון אורט צור ברק הקדיש יום לחינוך נגד אלימות במסגרת יום המאבק באלימות של רשת אורט, שחל לפני מספר ימים. במסגרת אותו יום קיבלו התלמידים כלים ומערכי שיעור יצירתיים במיוחד על מנת להטמיע את הנושא כמה שיותר, בייחוד עקב מקרי האלימות השוטפים את החברה הישראלית.

בבית הספר יצאו במגוון רחב של פרויקטים שרתמו את התלמידים למאבק. פרויקט "מילה זו מילה" הביא כל כיתה להכין כרזה נגד האלימות, כשלבסוף נערכה תחרות בין הכיתות על הכרזה המקורית והיצירתית ביותר.

פרויקט נוסף שבוצע באותו יום היה משחק כדורגל ידידותי שחוקיו מפתיעים ביותר. במסגרת הפרויקט "משנים את חוקי הפורמט", תלמידי כיתות ט', יא' ו-יב' השתתפו במשחק כדורגל שבו במקום נקודות על שערים, קיבלו השחקנים ניקוד על פרגון ליריבים. למשחק קדמה שיחה עם מנהלת בית הספר סיגל כהן ועם המורה לחינוך גופני אבי ביטון על חשיבות הספורטיביות בספורט, ובכלל.

יום המאבק באלימות באורט צור ברק

יום המאבק באלימות באורט צור ברק

בנוסף, השתתפו התלמידים ב'אתגר הרשת'. במסגרת האתגר, העלו התלמידים תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות כשהם מצולמים עם הצל שלהם, ומתייגים:  #אל_תהיה_צל_תהיה_חבר. יוזמה זו נועדה לעודד את התלמידים להתערב ולא לעמוד מנגד במקרה של בריונות או חרם. על פי מחקר שפורסם בנושא למעלה מ-90 אחוזים ממקרי החרם מפסיקים , כאשר ישנה התנגדות נחרצת של תלמידים אחרים שמתערבים בסיטואציה ומנסים למנוע אותה. גם לפעילות זו קדמה שיחה עם התלמידים לגביי חשיבות המעורבות החברתית בבית הספר ושמירה על המוגנות של כולם.

יום המאבק באלימות באורט צור ברק

יום המאבק באלימות באורט צור ברק

"יום המאבק נגד האלימות הוא יום חשוב ומשמעותי של רשת אורט", אמרה מנהלת בית הספר סיגל כהן". "במסגרת יום זה הענקנו לתלמידים כלים יצירתיים להבנת החשיבות של המאבק באלימות, אנו גאים בתלמידים ובתוצרים שלהם ובטוחים שהמסרים מהיום הזה ילוו אותם עוד בהמשך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר