תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין
תיכון אורט צור ברק. צילום: אורטל וקנין

מ'דן גורמה' בת"א ל'צור ברק' בג'וליס: מנהלת התיכון שמוכנה לכל אתגר

לאחר 28 שנים ברשת אורט, במהלכם הייתה בתפקידים ניהוליים ב'אורט רמת יוסף' בבת ים, וב'אורט דן גורמה' בת"א, סיגל כהן תנהל את תיכון 'אורט צור ברק' בג'וליס

פורסם בתאריך: 16.9.22 07:16

     

אורט צור ברק ב'מחנה עמנואל' (ג'וליס) קיבל השנה מנהלת חדשה – סיגל כהן, המכהנת במגוון תפקידים כבר 28 שנה ברשת אורט. תפקידה הקודם בשלוש השנים האחרונות היה חלק מהנהלת "אורט דן גורמה" בתל אביב, שם הייתה אחראית על לימודי התיכון בבית הספר.

סיגל כהן, המתגוררת במזכרת בתיה, נשואה ואם לשלושה, היא אשת חינוך ותיקה ומוערכת, והביאה להישגים חברתיים ופדגוגים רבים בניהולה – יחד עם צוות מחויב ומגוייס, ביניהם העלתה את אחוזי הבגרות בתיכון אורט רמת יוסף בבת ים, שגם שם הייתה בתפקיד ניהולי.

"אני מאמינה שהכלה, הבנה, אכפתיות ודוגמא אישית יובילו למיצוי הפוטנציאל של כל תלמיד, ובמקום בו אני מרגישה משמעותית יעילה ותורמת שם אני נמצאת", סיפרה השבוע. בעיני סיגל, הדבר שחשוב לקדם כמנהלת בית ספר, עבורה במיוחד הוא "אקלים חיובי בין כל באי בית הספר, מה שיאפשר למידה חוויתית ומשמעותית".

28 שנים ברשת אורט. סיגל כהן מנהלת 'אורט צור ברק'

28 שנים ברשת אורט. סיגל כהן מנהלת 'אורט צור ברק'

סיגל ידעה שתהיה מורה מאז ומתמיד. כבר מגיל צעיר היא נושמת וחיה את החינוך. היא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה עסקית וניהולית. בשעות הפנאי – הלא ממש רבות שלה – היא מרבה לקרוא, חובבת אמנות, ואף מטיילת בטבע ואינה חוששת מאתגרים כמו טיפוס על הרים גבוהים, במיוחד בארץ ובחו"ל.

"עבורי לנהל את 'אורט צור ברק', הוא להמשיך ולהתפתח ברשת אורט שהפכה עבורי לבית, אני קמה בכל בוקר עם חיוך לעוד יום של עשיה מלא במשמעות, ואני מזמינה את כולם לבוא לבקר, לשמוע להתרשם ולהירשם לבית הספר".

"אורט צור ברק" נותן מענה איכותי לילדים רבים ואף מבטיח עתיד מקצועי. ממוקם בין קריית מלאכי לאשקלון, וקולט אליו תלמידים רבים מאשקלון, שדרות נתיבות קריית גת קריית מלאכי ויישובי הסביבה. בית הספר כולל צוות איכותי ומחבק ונותן מענה לאלו שמערכת החינוך הרגילה, לא מוצאת אפשרויות על מנת לפתח את הכישרון והיכולת שלהם ולהוביל אותם למקום אליו הם ראויים להגיע. תלמידים רבים מהאזור מעידים כי בית הספר שינה את חייהם לטובה, והעניק להם כישורי חיים ועתיד מקצועי מבטיח.

בבית הספר המקצועי בחסות משרד הכלכלה, ישנו צוות איכותי המעניק מענה לכל תלמיד ותלמידה, שכולל – מלבד המורים המקצועיים – גם יועצים, פסיכולוגית ואף מנטור המלווה את התלמידים והצוות. התלמידים לומדים במספר מגמות אטרקטיביות כמו עיבוד שבבי, רתכות, מסגרות, נגרות, ובנוסף מתנסים התלמידים בסדנאות קרמיקה וצורפות.

יצויין כי בכיתות הגבוהות רוכשים התלמידים ניסיון מקצועי במקומות עבודה איכותיים באזור מהם גם בתעשיות הביטחוניות. "בניהולי, ועם הצוות המצוין שלנו, נוכל להוביל תלמידים להתפתחות אישית ולרווחה נפשית", סיכמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר