אורית סיבי
אורית סיבי

"מאמינה בכל תלמיד": אשת החינוך אורית סיבי מונתה למנהלת ביה"ס היסודי החדש באשקלון

סיבי בעלת ותק של 25 שנים במערכת החינוך העירונית תהיה למנהלת הראשונה של בית הספר החדש והצומח בשכונת עיר היין החדשה בצפון העיר

פורסם בתאריך: 10.8.22 17:26

     

אורית סיבי, תושבת אשקלון, בעלת תואר ראשון במקרא וספרות ותואר שני במינהל חינוך נבחרה לנהל את בית הספר היסודי החדש בשכונה החדשה באשקלון, עיר היין. סיבי, בעלת ותק של 25 שנים במערכת החינוך העירונית במהלכן מילאה תפקידים רבים ומגוונים, בהם, ריכוז שכבה בחטיבת הביניים ובתיכון, הובלת תהליכים של חדשנות פדגוגית וריכוז תחום מעורבות חברתית. כמו כן, סיבי הינה בעלת אות יקירת התנועה 'כנפיים של קרמבו' על פעילותה במסגרת התנועה.

"לנהל להוביל ולהנחות בית חינוך לכל גווני הילדים הבאים בשעריו מתוך אמונה כי כל אחד יכול", מסרה סיבי, "רואה בביה"ס כבית החינוכי המהווה מקום בטוח מוגן עם הרבה אהבה והזדמנויות שהם הבסיס להצלחה ולצמיחה אישית לימודית וחברתית של כל תלמיד ותלמידה. מאמינה בכל תלמיד וביכולת של כל אחת ואחד למימוש, רצונותיו חלומותיו ושאיפותיו מתוך חתירה למצוינות וזאת באמצעות חינוך ערכי חברתי, דוגמה אישית, פיתוח מסוגלות וחינוך אדם להיות אוהב אדם, ארצו ומולדתו".

ראש העיר, תומר גלאם: "העיר אשקלון ממשיכה לגדול ולהתפתח ולצד קליטת אלפי התושבים החדשים אנחנו דואגים גם למוסדות חינוך שיקלטו את התלמידים החדשים. אני מאחל לאורית הצלחה רבה בתפקיד ומשוכנע כי המיומנות שרכשה והניסון במערכת החינוך העירונית יסייעו לה בדרכה החדשה".

בית הספר היסודי החדש באגמים. הדמיה: אילן צבי

בית הספר היסודי החדש באגמים. הדמיה: אילן צבי

ראש מינהל חינוך ותנו"ס מר יובל זוזט: "פתיחת בית ספר יסודי צומח נוסף בשנה"ל תשפ"ג בעיר היין, משקפת את תהליך ההתפתחות והגידול של האוכלוסייה בעיר. בית הספר ישתלב ויתפתח במערכת חינוך איתנה, מתקדמת ומובילה. אני מאחל למנהלת בית הספר הגב' אורית סיבי הצלחה בתפקידה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר