בית הספר דקל. צילום: תומר שונם הלוי

אשקלון: איש צוות נדבק בקורונה, 64 תלמידים נשלחו לבידוד

התחלואה עולה עולה ועולה באשקלון, נכון להיום ישנם 18 תושבים המוגדרים "חולים פעילים" ומדד הרמזור גם הוא במגמת עלייה כבר שבוע

פורסם בתאריך: 4.7.21 16:40

     

בבית הספר דקל באשקלון כמו בבתי ספר רבים העיר, מתקיימת כעת קייטנת קיץ. אחד מאנשי הצוות החינוכי בבית הספר נבדק ואובחן כחיובי לנגיף הקורונה ולאור זאת 64 תלמידים משכבות א' ו-ב' נשלחו לבידוד עד לתאריך 12.07.21.

הקייטנה לתלמידים המבודדים תימשך אך במתוכנת ZOOM. הודעה והנחיות נוספות נמסרו להורים.

נכון להיום ישנם 18 חולים פעילים באשקלון, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 0.3% (נכון לאתמול) וישנם 501 מבודדים בעיר. מדד הרמזור ממשיך לעלות וכעת עומדת אשקלון על ניקוד 2.

מדד הרמזור בעלייה באשקלון

מדד הרמזור בעלייה באשקלון

בתוך כך ולנוכח העלייה בתחלואה ברחבי הארץ ובפרט בקרב ילדים ובני נוער, עיריית אשקלון, בהתאם להמלצת משרד הבריאות, קוראת להורים בעיר לחסן את ילדיהם.

בהתאם לזאת, ביום שלישי (06.07.21) בין השעות 16:00-22:00 תקיים העירייה הפנינג חיסונים לילדים בגילי 12-16 באשכול פיס בעיר (בן צבי 10). ההפנינג מיועד לילדים בקבוצת גיל זו אך גם למבוגרים שיגיעו תינתן אפשרות להתחסן במעמד זה, ללא צורך בהפניה או הרשמה מראש.

על ילדים בגילי 12-16 להגיע בליווי הורה או לחילופין עם טופס הסכמה חתום על ידי ההורים (להורדת הטופס – https://bit.ly/3h5LCF7).


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר