פרופ' שלמה ברייטברט. צילום: יח"צ
פרופ' שלמה ברייטברט. צילום: יח"צ

הנשיא החדש של המכללת האקדמית אשקלון: פרופ' חיים ברייטברט

פרופ' ברייטברט יחליף בתפקידו את הנשיא הקודם, פרופ' שלמה גרוסמן ז"ל, שהלך לעולמו בחודש פברואר לאחר כהונה בת 9 שנים

פורסם בתאריך: 28.4.21 09:34

     

לאחר עבודת מיון של ועדת איתור שנמשכה יותר מחודש, המכללה האקדמית אשקלון בחרה בפרופסור חיים ברייטברט, בן 77, לתפקיד נשיאה החדש של המכללה האקדמית אשקלון. פרופ' ברייטברט יחליף את הנשיא האהוב פרופסור שלמה גרוסמן ז"ל, שהלך לעולמו בחודש פברואר השנה.

קודם לכן, כיהן פרופ' ברייטברט כנשיא המרכז האקדמי אור יהודה, נשיא המכללה האקדמית צפת, משנה לדיקן הפקולטה לרפואה בגליל ודיקן הפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת בר-אילן.

פרופ' ברייטברט החל את לימודיו באוניברסיטת בר-אילן ב-1966 לאחר שירות צבאי בנח"ל מוצנח. ב-1976 סיים את לימודי הדוקטורט בביוכימיה ואת הפוסט-דוקטורט השלים באוניברסיטת קליפורניה "ברקלי" שבארצות-הברית. בשנת 1995 קיבל דרגת פרופסור מן המניין באוניברסיטת בר-אילן, וכיום הוא פרופסור אמריטוס באוניברסיטה.

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

מכללת אשקלון (צילום: תלמידי עיצוב מדיה)

בנוסף, הוא כיהן כראש מערך המכללות באוניברסיטת בר-אילן, דיקאן הפקולטה למדעי הטבע, ראש המחלקה למדעי החיים באוניברסיטה, ובתפקידים אקדמיים ציבוריים נוספים.

פרופ' ברייטברט הוא חוקר בתחום פוריות הגבר. הוא פרסם יותר מ-300 פרסומים מדעיים (162 מאמרים כתבי עת בינלאומיים ו-159 הצגות מדעיות בכנסים ארציים ובינלאומיים). הוא הנחה כ-80 תלמידי מחקר לתואר שני ושלישי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר