מלגות במכללת אשקלון
אורנה פסח, מנהלת תכנית IMPACT; יואל ישורון, דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון וסמדר אילן, מנהלת פרויקט IMPACT@18

מכללת אשקלון: מציינים 18 שנים לפעילות תכנית המלגות IMPACT

טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, לדיקן הסטודנטים במכללה, מר יואל ישורון, מגן הוקרה

פורסם בתאריך: 6.7.20 13:31

     

השבוע התקיים במכללה האקדמית אשקלון טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, לדיקן הסטודנטים במכללה, מר יואל ישורון, מגן הוקרה כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית.

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה.

המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית.

גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התכנית מלגות ל-191 סטודנטים מהמכללה אשקלון בהיקף כולל של כ-2.2 מיליון דולר.

"המכללה האקדמית אשקלון על ראשיה, עובדיה ותלמידיה מצדיעה לתכנית IMPACT של ארגון FIDF אשר 18 שנות פעילותה והשפעתה תורמים תרומה שאין לה חליפין ותמורה לאלפי לוחמים ותומכי לחימה" אמר דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, מר יואל ישורון והוסיף "המלגאים הם חוד החנית לביטחונה של מדינת ישראל והתכנית מעלה את קרנם ומאירה את עתידם בזרקור המאיר למרחקים. אין עוררין, כי תרומתה של התכנית מקרינה לא רק על הלוחמים, אלא על הקהילה כולה. תודתנו למנהלת התכנית, הגב' אורנה פסח, על היכולות, על הקשר החם והמשפחתי שהיא מקרינה כלפי אותם מלגאים והמוסדות הפעילים, מה שתורם רבות לשיתוף הפעולה ולהצלחתה הבלתי נתפסת של התכנית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אורנה פסח, מנהלת תכנית !IMPACT של ארגון FIDF הוסיפה: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות למר ישורון ולכל המכללה האקדמית אשקלון על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר