חוזרים לגנים אבל נזהרים. צילום: דוברות עיריית אשקלון
חוזרים לגנים אבל נזהרים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בשורות להורים: הצהרונים חוזרים; הגנים יפעלו בל"ג בעומר

החל ממחר: צהרונים כולל הזנה בגני הילדים באשקלון, ביום רביעי יצטרפו למערך הצהרונים גם תלמידי בית הספר בכיתות א'-ב' וביום ל"ג בעומר הגנים יפעלו כרגיל. 60 אחוז מתלמידי הגנים שבו היום ללימודים

פורסם בתאריך: 10.5.20 17:00

     

אלפי הורים ציפו לזה בכיליון עיניים: לאחר שבתי הספר וגני הילדים חזרו לפעול, גם מערך הצהרונים בגני אשקלון ישוב לפעילות החל ממחר, עד השעה 16:00. חוץ מצהרוני מיל"ת.

בבתי הספר, כיתות א'-ב', יפעלו הצהרונים החל מיום רביעי הקרוב מסיום יום הלימודים ועד השעה 16:00. הצהרונים, הן בגנים והן בבתי הספר, כוללים גם הזנה (ארוחת צהריים) במנה אישית לכל ילד בציוד חד פעמי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גן ילדים הצל הקורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גן ילדים בצל הקורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בשורה נוספת להורים היא הפעלת גני הילדים באשקלון ביום שלישי הקרוב, ל"ג בעומר, על ידי צוות הצהרון מהשעה 07:30 ועד 16:00.

בתוך כך, הבוקר שבו ילדי הגנים בצורה הדרגתית ללימודים כאשר כל גן חולק לקבוצות וכל קבוצה חולקה אף היא בתוך הגן. את הילדים הנרגשים קיבל הצוות הקבוע של הגן מצויד במגני פנים שקופים שחולקו על ידי העירייה ביוזמת ראש העיר, על מנת שיוכלו לשמור על קשר עין קבוע עם הילדים.

הגננות בצל הקורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

הגננות מתגוננות מהקורונה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ליום זה קדמה היערכות משמעותית בגנים שכללה, בין היתר, פעולות חיטוי וניקיון היסודי, הפרדה בין הציוד, פינות הישיבה והמשחקים, הצבת עמדות חיטוי ותליית שלטי הסברה על חשיבות השמירה על ההנחיות וההיגיינה האישית. מנתוני החינוך עולה כי למעלה מ-60 אחוזים מהילדים הגיעו לגנים ומגמת עלייה נרשמה בנוכחות התלמידים בבתי הספר.

ראש העירייה, תומר גלאם, ביחד עם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט וחברת המועצה הממונה על החינוך, עדנה ולנשטיין, ביקרו הבוקר בגנים.

ראש העירייה הבוקר עם גננות. צילום: אלדד עובדיה

ראש העירייה הבוקר עם גננות. צילום: אלדד עובדיה

"התרגשתי לפגוש היום, מחדש ומרחוק, את ילדי אשקלון במסגרות החינוך ולראות את השמחה וההתרגשות גם על פניהם. אני שמח לבשר כי החל ממחר הצהרונים בגנים ישובו לפעילות ומיום רביעי הם יתקיימו גם בבתי הספר" מסר גלאם והוסיף: "עיריית אשקלון עושה ותעשה הכל כדי לאפשר להורים להחזיר את ילדיהם למערכת החינוך העירונית בראש שקט ועל הצד הטוב והבטוח ביותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר