חוזרים לשגרה בחינוך המיוחד. צילום: דוברות עיריית אשקלון

חוזרים לשגרה: תלמידי החינוך המיוחד חזרו היום לכיתות

הבוקר נפתחו בתי הספר לחינוך מיוחד באשקלון. מחר, יחזרו התלמידים בכיתות המיוחדות בבתי הספר הרגילים. ראש העיר: "המפתח לחזרה לשגרה הוא חידוש הלימודים"

פורסם בתאריך: 21.4.20 21:18

     

היום (שלישי), בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נפתחו מסגרות החינוך המיוחד בבתי הספר אמירים, אלונים, מוריה, מעיין ואיתן. לצידם נפתחו כל גני החינוך המיוחד בעיר, הכוללים בתוכם גני עיכוב, גני תקשורת וגן C.P.

בהתאם להנחיות אלו ייפתחו מחר כל כיתות החינוך המיוחד המתקיימים בבתי ספר הרגילים, הן במסגרת בתי הספר היסודיים והן בחטיבות הביניים. מחנכי הכיתות הונחו לייצר קשר טלפוני אישי עם כל הורה ובו מתן הסבר אודות תהליך הלמידה במצב הנוכחי. הלמידה תתקיים בסבבים כשבל קבוצה ילמדו עד שלושה תלמידים ושני אנשי צוות. יודגש כי התלמידים ילמדו עם צוותי ההוראה הקבועים.

חוזרים לשגרה בחינוך המיוחד. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מרכז חירום שהוקם בבית הספר מעיין שרה החל לפעול לפני חג הפסח ובו לקחו חלק תלמידים בליווי הוריהם. המרכז סיפק מענה רגשי וכן מענה טלפוני לכל הורי התלמידים.

על מנת להיערך לפתיחת הלימודים בוצע בימים האחרונים על ידי צוות העירייה חיטוי בכיתות בהן יתקיימו הלימודים. לכל המסגרות סופקו חומרי היגיינה, כפפות, מסכות וג'ל לחיטוי ידיים. על פי הנחיות העירייה, כל הורה אשר יחליט להשיב את ילדו למערכת הלימודים יוכל לעשות זאת בכל נקודת זמן שבה הוא רואה לנכון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: "בהתאם להנחיות אנו פותחים בהדרגה את בתי הספר של החינוך המיוחד. המפתח לחזרה לשגרה הוא חידוש הלימודים ואנו תקווה כי צעד זה מהווה צעד ראשון מיני רבים שיתקיימו לקראת חזרה לפעילות מלאה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר