בית הספר ארלוזורוב. הוקם בשנת 1960. צילום: אורי קריספין

בי"ס ארלוזורוב: הזוכים בתחרות הכותבים הצעירים ישתתפו בתחרות הארצית

פורסם בתאריך: 11.2.20 18:31

     

בבית הספר 'ארלוזורוב' שבאשקלון התקיים השבוע טקס ההכרזה על הזוכים במקומות הראשונים בתחרות הכותבים הצעירים המתקיימת בבית הספר. במסגרת התחרות, כותבים עשרות ילדים מכל שכבה סיפור קצר פרי דמיונם, המהווה אחת מנקודות השיא בתכנית הייחודית לכישורי שפה שמפעיל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך בבתי הספר, בשיתוף ובתמיכת עיריית אשקלון.

הסיפורים הזוכים מכל בית ספר, יתמודדו בגמר תחרות הכותבים הצעירים הארצית שמקיים המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מדי שנה, ותתקיים בעוד מספר שבועות בתל אביב בהשתתפות כותבים צעירים מעשרות בתי ספר מרחבי הארץ. התחרות מיועדת לכיתות ג'-ו' לפי שכבה.
הטקס בארלוזורוב התקיים במעמד המנהל, אריאל סעדון וסגניתו, רונית לוגסי, אשר יחד עם הצוות החינוכי העניקו תעודות לכותבים המצטיינים שזכו במקומות הראשונים מכל שכבה.

מכיתות ג' זכו התלמידים רונאל גלציאנו שכתב את הסיפור 'יום הולדת לרן', ליאן בוחניק עם הסיפור 'עיפרוני וחבריו' וליאן מויאל עם הסיפור 'הטיסה לתיאלנד'.

מכיתות ד' זכו אריאנה אמיר שכתבה את הסיפור 'הילדים 'המקובלים' והחרם', ואמילי גויטע שכתבה את 'סביבון קטן וחברתו הסופגניה'.

מכיתות ה' זכו לינוי בר שכתבה את הסיפור 'המסע אל בן גוריון', יהונתן ברהנו שכתב את 'הסוד הכמוס שלי' ואליאור אברהם שכתבה את 'הלקח החשוב שלמדתי'.

מכיתות ו' ייצגו את בית הספר באירוע הגמר התלמידים אריאל אמיר שכתב את 'אריאל ונעלי הכדורגל' וליאן אסרף עם הסיפור 'מקס והיער'.

התלמידים הזוכים מארלוזורוב והצוות החינוכי

כל הכבוד למחנכות ולצוות בית הספר על ליווי התלמידים והכוונתם בתהליך המעצים של כתיבת הסיפורים ובהצלחה לכותבים הצעירים שלנו !!

"אנו גאים להוביל בבית הספר 'ארלוזורוב' תהליך חינוכי ארוך טווח המוביל למצוינות ולחיזוק האוריינות המערב את קהילת בית הספר כולה, שהביא לבחירת זוכים מצטיינים מתוך עשרות מועמדים" מסר היום מנכ"ל המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך, דן פוטרמן והוסיף "יחד עם שותפינו, אנחנו מאחלים לכותבים הצעירים המצוינים של שני בתי הספר הצלחה בגמר התחרות הארצית. התהליך שאנחנו עוברים יחד מהווה הוכחה שפיתוח מצוינות חינוכית והשקעה בכישורי שפה מחזקים גם את הביטחון של התלמידים וגם את היכולת שלהם להצליח ולהצטיין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך מפעיל תכנית לפיתוח כישורי שפה ולמצוינות בחינוך בעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, ובמסגרתה משתנה כל שיטת ההוראה בכיתות וניתן דגש מיוחד על יחס אישי לכל תלמיד וחיזוק לכישורי השפה (קריאה, כתיבה ודיבור) ככלי לשיפור ההישגים בכל מקצועות הלימוד, ויחד עם הצוות החינוכי בבית הספר מגיעים התלמידים להישגים משמעותיים.

כאמור, מדי שנה מקיים המרכז את תחרות הכותבים הצעירים הארצית, בהשתתפות מאות התלמידים מכל בתי הספר המשתתפים בתכנית, בין היתר בתל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, חדרה, נתניה, אשקלון, רחובות, אור יהודה ועוד. הפרסים מוענקים לזוכים בארבע קטגוריות גיל (ג'-ו') מתוך למעלה מ-1000 סיפורים. חלק מהסיפורים המצטיינים של השנים האחרונות ראו לאחרונה אור במסגרת ספר הילדים המיוחד 'סיפורים במרכז' בהוצאת 'ידיעות ספרים'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר