יום המילה הטובה שיזמו תלמידי רשת אורט. צילום: אורט ישראל

יום המילה הטובה: תלמידי רשת אורט באשקלון ערכו פעילות מיוחדת

יום המילה הטובה" צוין גם השנה, בפעם השנייה, אתמול ה-4 בפברואר ברחבי הארץ וככל הנראה כבר הופך למסורת גם בבתי הספר אורט אפרידר, אורט הנרי רונסון ואורט אדיבי

פורסם בתאריך: 5.2.20 10:23

     

זו השנה השניה ברציפות שמתקיים יום המילה הטובה וכנראה הוא הופך למסורת לפחות אם זה קשור בבתי הספר של רשת אורט שגם קיימו יחד עם תלמידיהם פעילות מיוחדת שכולה אמירת מילה טובה לאלו שעושים בשבילם.

יום המילה הטובה ברשת אורט באשקלון. צילום: אורט ישראל

באשקלון יזמו תלמידי רשת אורט מבתי הספר אפרידר, רונסון ואדיבי ויצאו באוטובוס המילה הטובה משותף לשלושת בתי הספר לחיילי כיפת ברזל. התלמידים הודו לחיילים על פעילותם המסורה להגנת תושבי אזרחי ישראל.

תלמידי אורט אשקלון ביום המילה הטובה קרדיט: אורט ישראל

במהלך היום הם גם אירחו עובדים בתפקידים הנחשבים בזויים בקרב הציבור: עובדי ניקיון ומפני אשפה. העובדים הגיעו לבית הספר וקיבלו מילות פרגון והערכה. למילה טובה זו גם עובדים במחלקת המיון במרכז הרפואי ברזילי, עובדי השוק, סיירת הורים בביה"ס, חיילי כיפת ברזל, נהגי אוטובוס, מאבטחים מקומות ציבוריים.

"מילה אחת יכולה לשנות המון" – אומרים תודה לכוחות הביטחון! בבית הספר "אורט אפרידר" ציינו את יום המילה הטובה ואירחו את כוחות הביטחון וההצלה שהגיעו לפעילויות שהתקיימו. הנציגים ממשמר הגבול, משטרה וכבאות והצלה ישבו עם התלמידים סיפרו על השגרה שלהם, קיבלו תעודות הוקרה ובעיקר התרגשו לשמוע תודה מהתלמידים.כל הכבוד!

Geplaatst door ‎כאן דרום אשקלון‎ op Dinsdag 4 februari 2020

המיזם, כך מסרה רשת 'אורט ישראל', התחיל כקמפיין של תלמידי הרשת הלוקחים חלק בפרויקט 'שומרי מסך' ללקיחת אחריות על השיח ברשת ומחוצה לה והפך ליום לאומי.

אירועי "יום המילה הטובה" התקיימו בלמעלה מ-230 מוסדות ובתי ספר עם כמאה אלף תלמידים, ואף יצאו לקהילה שמחוץ – בתחנות הרכבת, בבתי האבות, במרכזי יום, בבניין העירייה ועוד.

חבלני המשטרה שמנטרלים בלוני נפץ וחפצים חשודים מקבלים מילה טובה ברשת אורט. צילום: אורט ישראל

בין הפעילויות שהתקיימו באותו יום מחוץ לאשקלון: אוטובוס פרגונים לחיילי כיפת ברזל ועובדי בתי חולים, אוטובוסים שמסיעים תלמידים לטיולים השנתיים, יעצרו בתחנות שונות בדרך, למחוות של מילה טובה. אחד מהתחומים שבהם לא שכחו לומר מילה טובה זה ברשת האינטרנט. לשם כך הוקמה 'סיירת סיכול שיח פוגעני ברשת' שעד כה סיכלה כבר כ-5,000 תגובות פוגעניות ומשפילות ועוד…

"יום המילה הטובה שהתחיל מיוזמה של תלמידים, החל להתבסס כיום לאומי אליו מצטרפים אנשי ציבור, פוליטיקאים, רשויות, חברות וארגונים, הורים, מורים ומנהלים, שלצד כמאה אלף התלמידים שלנו ברחבי הארץ מצליחים להרחיב את מעגלי ההשפעה במהותו ותוכנו של היום הזה" מסר בסופו של היום מנכ"ל רשת אורט ישראל, צביקה פלג והוסיף "ביום המילה הטובה אנחנו עוצרים כדי לבחון איך ניתן לקרב, להבין, לכבד, לסלוח כי זו החוזקה ושורשיו של עם ישראל. עלינו לדעת לבנות גשרים, לסגל את היכולות, להאזין למגוון הדעות וגם לדעת כאשר לא מסכימים לכבד. מי ייתן והימים הבאים יהיו ימים של מילים טובות, עם הרבה אהבת חינם. אני קורא לציבור לקחת חלק ביוזמה וכך נצליח לבנות במשותף חברה ערכית, מכבדת ובריאה יותר".

תלמידי אורט אשקלון ביום המילה הטובה עם שוטרי משמר הגבול. צילום: אורט ישראל

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר