עמוס גופר. המנכ"ל החדש של כפר הנוער סילבר. צילום: יח"צ

מנכ"ל חדש לכפר הנוער סילבר: סא"ל במיל' עמוס גופר

פורסם בתאריך: 26.1.20 13:00

     

סא"ל (מיל) עמוס גופר לשעבר מפקד בה"ד 8 – בית הספר לכושר קרבי מונה, למנכ"ל החדש של כפר הנוער סילבר שעל יד אשקלון.

גופר 43, שירת כלוחם וכקצין כושר קרבי ביחידות מיוחדות (מגלן), קצין הכושר הקרבי של זרוע היבשה ובפו"ם כאחראי על הכשרות הפיקוד הבכיר ביותר בצבא. הוא בעל תואר ראשון בחינוך גופני וספורט-תרפיסט.

מרשת החינוך "קדימה מדע – World-ORT" שכפר הנוער סילבר משתייך אליו, מסרו היום כי מינוי של גופר לתפקיד הוא צעד משמעותי נוסף של הרשת כחלק מיישום התכנית האסטרטגית לכפר, שנועדה להמשיך ולחזק את אוכלוסיית הנוער באזורי הפריפריה באמצעות שימת דגש על חינוך מדעי טכנולוגי מתקדם לטובת צמצום פערים כלכליים-חברתיים, תוך מתן מענה אינדיבידואלי לכל תלמיד והשקעה אינטנסיבית בשדרוג הכפר ותשתיותיו.

עוד מסרו ברשת בגאווה כי מאז כניסתה של 'קדימה מדע' לכפר הנוער סילבר אחוז הזכאים לבגרות זינק ל- 72%, 3% מעל הממוצע הארצי כאשר מדובר בעלייה חדה של 43% בשלוש שנים.

גופר: "אני מתכוון להמשיך ולחזק את כפר סילבר בתחום הטכנולוגי והחקלאי וגם לפעול להרחבת נושא התרבות הגופנית והספורט התחרותי והעממי" מסר היום גופר והוסיף "כמי שבא מרקע צבאי ומאד משימתי אני מאמין שאוכל לתרום רבות לכפר בהיבט של עמידה במשימות ויעדים".

אבי גנון, מנכ"ל World-ORT העולמי בירך על המינוי החדש: "סא"ל גופר הוא חיזוק משמעותי לכפר הנוער. בזכות ניסיונו החינוכי והניהולי העשיר אנו בטוחים כי הוא יוביל את החזון של רשת החינוך העולמית עבור חינוך טכנולוגי מתקדם יחד עם הטמעת רבדים נוספים של מצוינות והשגיות. המשימה שלנו היא להעצים את הדור הבא באמצעות דרכי חינוך חדשניות ולדאוג שכל הצעירים, כולל בני הנוער שבפריפריה הגאוגרפית והכלכלית של ישראל יקבלו הזדמנות שווה לבנות לעצמם חיים מוצלחים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אביעזר סגל מנכ"ל קדימה מדע תולה תקוות שגופר יצעיד את הכפר קדימה. "עמוס גופר מצטרף לקבוצה מדהימה של כ-1,400 מנהלים ואנשי חינוך המהווים את עמוד השדרה של העשייה החינוכית בפריפריה של ישראל. אנו בטוחים שעמוס יצעיד את כפר סילבר לשיאים חדשים ויחד עם הנהלת קדימה מדע ידע לקחת את הכפר לצמיחה והתחדשות" מסר בגל.

 

גופר יחליף את חבר הכנסת לשעבר שמעון סולומון שניהל את הכפר במשך ארבע שנים ותקופת החוזה שלו עם הרשת הסתיים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר