אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/ ingimage
אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/ ingimage

אשקלון: נלחמים באלימות, בסמים ובאלכוהול

גלישה בטוחה ברשת וסדנאות כיתתיות בנושא התמכרויות הם רק חלק מהפעולות שנעשו במסגרת החודש האחרון. ראש העיר: "האלכוהול, הסמים והאלימות הם נגעים בחברה הישראלית שצריך לגדוע ולמנוע"

פורסם בתאריך: 24.12.19 11:03

     

חודש דצמבר סומן בעיריית אשקלון כחודש המאבק בסמים ואלכוהול ובהתאם לכך, הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול ועיר ללא אלימות בעירייה פעלו במהלך החודש בצורה רחבה ומקיפה על מנת להעביר את הסכנה בשימוש בחומרים אלו, בקרב בני הנוער והקהילה.

מטרת החודש, כך מסרו בעיריית אשקלון, היא להעלות את המודעות וליצור שיח חברתי, קהילתי ארצי ועירוני אודות השימושים השונים בחומרים פסיכואקטיביים.

צוותי הרשות תגברו את פעילות ההסברה שלהם ויצאו, לבתי הספר התיכוניים בהם סיפרו על ההשפעות המזיקות של שימוש בחומרים מסוכנים ועל ההשפעות הפיזיות והנפשיות בשל שימוש בסמים ואלכוהול וביצעו סדנאות כיתתיות בנושא התמכרויות.

סדנאות נגד האלימות בבתי הספר

בנוסף, ניתן מידע על גלישה בטוחה ברשתות החברתיות גם בהיבט המשטרתי; הודגשו הנזקים והתוצאות של התנהגות אלימה בקרב בני הנוער ובקרב בני נוער בסיכון ונפתחו קבוצות הורים לנוער במסגרת פרויקט 'תנופה' לעיצוב התנהגות לתלמידים מאתגרים.

חודש המאבק האלימות גם בבתי הספר

במהלך החודש התקיימו אירועים ייעודיים בנושא שהותאמו לקהלי יעד שונים ביניהם ילדים, נוער, עולים, הורים ואנשי מקצוע, כמו: ההצגות 'יעל שומרת על גופה', 'החבר'ה הטובעים', 'סרט רע', הרצאה של העיתונאי וראש דסק הפלילים של חדשות 13, דורון הרמן ועוד.

הצגות בנושא מניעת אלימות

"שימוש בסמים ואלכוהול מהווים סכנה ממשית לחברה שלנו ואנחנו חייבים לעשות את כל הפעולות הנדרשות, גם מבחינה הסברתית וגם מבחינה מניעתית, כדי להביא זאת לידי ביטוי וכדי למנוע ולגדוע את השימוש בחומרים אלו, אמר ראש העיר והוסיף "כך נוכל ליצור חברה בטוחה, בריאה ונעימה יותר לחיות בה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהלת הרשות העירונית למאבק בסמים ואלכוהול ועיר ללא אלימות, אורלי פולט: "בחודש זה הצבנו את הנושא על סדר היום הציבורי ויצרנו מודעות תוך הבנה והטמעת המסרים וההשלכות העשויות להיגרם כתוצאה משימוש בסמים ואלכוהול. פעילויות אלו הינן חלק מהפעילויות שאנו מקיימים לאורך כל השנה למען הילדים ובני הנוער, למען המשפחה והקהילה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר