יגאל בוחבוט ורבקה ברנר. מורי המאה לשנת תש"פ של החמ"ד באשקלון

"מורי המאה" של החינוך הדתי באשקלון: יגאל בוחבוט ורבקה ברגר

רבקה ברגר מאמי"ת טכנולוגי ויגאל בוחבוט מאמי"ת ב' המתחדש, נבחרו לנבחרת 'מורי המאה' של החמ"ד (חינוך ממלכתי דתי) מורים מצטיינים אשר יקבלו השנה אות הצטיינות בהוראה והם היחידים מכל בתי הספר של החמ"ד באשקלון

פורסם בתאריך: 22.12.19 15:12

     

מידי שנה מעניק החמ"ד – החינוך הממלכתי דתי אותות הצטיינות והוקרה למורים המצטיינים שמקצועיותם ובאישיותם.

השנה יקבלו בין יתר המורים גם שני חורים המלמדים בבתי הספר של רשת אמי"ת באשקלון.

הראשונה היא רבקה ברגר, יועצת בכירה וחברת הנהלה באמי"ת טכנולוגי אשקלון. ברנר הינה בעלת וותק של שנים רבות כיועצת בכל השכבות בבית החינוך.

רבקה ברגר

רבקה מוכרת בבית החינוך כדמות מעוררת השראה באישיותה ובמסירותה לתלמידים ולחברי הצוות כאחד. המקצועיות שהיא מגלה בתחום הייעוץ והמוגנות משפיעה רבות על האקלים הבית ספרי ותורמת לרווחת התלמידים במובן הרגשי, החברתי והאישי ואף לצוות המורים ולכוורת הניהולית בה היא שותפה.

איציק אברג'ל מנהל אמי"ת טכנולוגי: "אנו מברכים את רבקה על הזכייה ומאחלים לה שתוסיף להשפיע במסירותה הרבה על התלמידים ולקדם את בית החינוך מתוך חשיבה חינוכית-ערכית".

יחד עם ברגר יקבל גם יגאל בוחבוט את האות. בוחבוט הוא מחנך ותיק ורכז קהילת ההורים באמי"ת ב', אשר מוביל יוזמות חינוכיות רבות בבית החינוך.

כרכז קהילת ההורים הוא הוביל השנה את הקמתן של וועדות שונות בהם תורמים ההורים על פי בחירתם לבית החינוך: וועדות חסד, גיוס משאבים, שיווק ועוד.

יגאל בוחבוט

יגאל בוחבוט, אשר הקים בבית החינוך את פינת ההנצחה לעשרת הבוגרים חללי מערכות ישראל, עומד בקשר עם משפחות החללים ודואג לשמור על חיבור בית החינוך להורים ולמשפחות השכולות.

התלמידים מספרים על מורה מסור ואהוב במיוחד, שיודע לשלב דרישות עם אכפתיות ואהבה ולא מוותר לאף אחד בדרך למיצוי היכולות.

מנהלי אמי"ת ב', מיכל פלג (מנהלת נתיב הבנות) והרב רפי מימון (מנהל נתיב הבנים), מברכים את יגאל על הזכייה: "יגאל בוחבוט הינו מופת וסמל למסירות של מורה העושה ימים ולילות למען תלמידיו, לקידום כל אחד מהם למיצוי כל היכולות, ומצעיד את בית החינוך קדימה בחשיבה חינוכית-ערכית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר