סופי חוטובלי פנחס. צילום: ססיל זביטא
סופי חוטובלי פנחס. צילום: ססיל זביטא

"החלטתי לפרוש": יו"ר פורום ההורים פרשה מתפקידה

סופי חוטובלי פנחס הודיעה על החלטתה לפנות את מקומה לטובת דמות חדשה שתנהיג את הפורום. "בשלה העת, להעביר את השרביט, לידיים נאמנות שיובילו את פורום הורי אשקלון לשנתיים הבאות" כתבה. הבחירות ליו"ר החדש יתקיימו בעוד פחות מחודש

פורסם בתאריך: 11.12.19 10:48

     

לראשונה מאז הקמת פורום ההורים העירוני באשקלון, הודיעה יו"ר הפורום ומי שייסדה אותו על פרישה מתפקידה. יו"ר הפורום, סופי חוטובלי פנחס, המשמשת גם מנהלת המרכז הקהילתי ברנע הודיעה אמש על החלטתה לפרוש מהפורום ולפנות את מקומה למי שייבחר בהליך בחירות שיתקיים ב-6 לינואר במתנ"ס ברנע.

הודעתה של חוטובלי פנחס נתקבלה בהפתעה ובמכתב שניסחה ושלחה לחברי הפורום היא מפרטת את סיבותיה, מודה להנהלת העירייה, לסגל החינוכי בעיר ולציבור ההורים.

"החלטתי לפרוש ולפנות את הדרך" כתב חוטובלי פנחס והסבירה, "גוף מתנדב החפץ בחיים, מחויב לרענן את השורות מעת לעת, ולאפשר לחברים בו לעמוד בקידמת הבמה, להכניס רוח חדשה ולהוביל ברוח התקנון והערכים על פיהם הוקם הפורום. בשלה העת, להעביר את השרביט, לידיים נאמנות שיובילו את פורום הורי אשקלון לשנתיים הבאות".

ישיבה של פורום ההורים העירוני

כזכור, בעת הקמתו לפני חמש שנים פעל בעיר גם ועד ההורים העירוני וקבוצה שפרשה ממנו הקימה את הפורום, "היתה לי הזכות להצטרף לפורום הורים שהוקם ע"י קבוצה קטנה ואידיאולוגית של יורים בית ספריים שביקשו ממני להצטרף ולהוביל יחד איתם את פורום ההורים העירוני. פורום שהפך לגוף המייצג הרשמי של הורי אשקלון מול הנהלת העיר, מינהל החינוך ויתר השותפים הטבעיים שלנו לדרך. פורום אחראי ומסור שהוכיח שבאמצעות דיאלוג מכבד, אמונה בדרך, ענווה ורעות, שותפים ושותפויות, אפשר לקדם את החינוך ולהיות צלע משמעותית ואחראית במשולש החינוך. ופורום שהפך לחבר הנהלה בפורום וועדיי ההורים הישוביים הארצי, שהוכר כפורום המייצג של הוריי ישראל".

כאמור, הבחירות לתפקיד היו"ר שיחליף את חוטובלי פנחס יתקיימו ב-6 לינואר בשעה 19:00 בערב באולם "צבי סגל" שבמתנ"ס ברנע בהשתתפות מנכ"ל פורום ההורים הארצי, זאב גולדבלט. לפני הליך הבחירות תתקיים ישיבה ובה תהיה סקירה על פעילות הפורום בשנת 2019.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי שיכול להגיש את מועמדתו לתפקיד וגם רשאי לבחור בבחירות הוא יו"ר פורום הורים בית ספרי, אשר משמש כנציג בית ספרו בפורום ההורים אשקלון. הגשת מועמדות לתפקיד יו"ר פורום ההורים תהיה עד ליום ראשון 5.1.2020, ח' בטבת, בשעה 11:00 , לידי יו"ר וועדת הבחירות, עו"ד אלרואי צמח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר