בית ספר נוף ים א'. צילום: אלירם משה
בית ספר נוף ים א'. צילום: אלירם משה

הורי נוף ים א' מודאגים: "חס וחלילה יתרחש אירוע חבלני בביה"ס"

הורים מבית הספר נוף ים א’ טוענים כי עשרות תלמידים נמצאים בבית הספר ללא אבטחה. השבוע אירע שם מקרה של איום בסכין, והדבר עורר יותר דאגה בקרב ההורים

פורסם בתאריך: 15.9.19 12:55

     

בבית הספר נוף ים א’ ישנו מאבטח אשר יושב בכניסה לבית הספר ובודק את הנכנסים בשערי בית הספר. דין, אימא לילד בבית הספר, גילתה כי בעת אחר הצהריים אין כל אבטחה בבית הספר.

"יש אימא שמוציאה את הילד שלי מבית הספר, היא באה לבית הספר וראתה שבשעה 15:00 השומר הולך. השער סגור, אבל מי שרוצה יכול להיכנס. היא פנתה למנהל בית הספר ונאמר לה שיש הנחיה של קב"ט עיריית אשקלון ומשטרת ישראל שהחל משעה 15 בצהריים הוא מפסיק, אלא אם כן יש יותר מ-100 ילדים. בשעות האלה יש שלוש שכבות שנשארות שם ללא מאבטח", היא מספרת.

דין, שנלחצה מהעובדה הזאת, פנתה לכל הגורמים האפשריים, ומכולם קיבלה תשובה שבגלל שאין 100 ילדים בבית הספר, אז לא תהיה בו אבטחה בשעות אחר הצהריים. לדבריה, בבית ספר פסגות ישנו מאבטח, אף שישנם פחות מ-100 תלמידים. "חס וחלילה יגיע מישהו וידלג מעל הגדר ויעשה אירוע חבלני או דקירה. כבר היו מקרים בעבר בארץ. הם ילדים הם לא יודעים להתגונן. נכון שהמאבטח לא יוצא יחידה קרבית, אבל זה סוג של הרתעה".

השבוע בשעת אחר צהריים התרחש אירוע חריג שעורר דאגה בקרב ההורים, כאשר תלמידה איימה על תלמיד אחר בסכין ששימשה אותה להכנת כריך. בעקבות האירוע ננקטו צעדים כנגד התלמידה. אלא שההורים הפעם מאוד מודאגים בגלל שאין מאבטח בבית הספר. "לא שהמאבטח עצמו בהכרח היה מונע, אלא שעצם הנוכחות שלו, ייתכן והייתה מרתיעה את אותה הילדה שעשתה זאת", אמרה אחת האימהות.

וזאת לא הבעיה היחידה. אימא אחרת, שפנתה לעירייה במכתב, ציינה, "סייעת הצהרון נמצאת לבדה עם 30 ילדים בכיתה, והינה צריכה להגיע לפתוח את השער בכל פעם שהורה מבקש להוציא ילד לשער, מה שקוטע את מהלך השיעור. הסייעת לא מספיקה להעביר את כל הפעילויות שמכינה לילדים בעקבות הליווי של ילדים לשער".

לדבריה של דין, היא ניסתה לפנות לראש העירייה, "הוא עובר לידנו בפרוזדור, ולא התייחס. אני כותבת לו בפייסבוק, והוא מתעלם. לכולם הוא עונה, אבל הוא יודע ממי להתעלם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר: "על פי נוהלי האבטחה, מאבטחים חמושים יוצבו בבתי ספר בהם מעל 100 ילדים. המצב בבתי הספר המדוברים אינו מחייב אבטחה על פי הנוהל. עם זאת, הבין ראש העיר את הצורך והחליט להנחות על תגבור סיירות אבטחה שייתנו מענה לבתי הספר המדוברים, למרות שאין בהם את מספר התלמידים הנדרש, וזאת על מנת לשפר משמעותית את המענה האבטחתי לתלמידים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר