נבחרת ישיבת צביה אשקלון במקום הראשון
אליפות הסייבר הארצית 2019. נבחרת ישיבת צביה אשקלון במקום הראשון

גאווה: ישיבת צביה אשקלון היא אלופת הסייבר לשנת 2019

לאחר עבודה מאומצת של כמה חודשים הגיעו 100 נבחרות מכל רחבי הארץ לגמר התחרות. נבחרת ישיבת צביה אשקלון העפילה שלב אחר שלב עד שהוכרזה כאלופת בתי הספר בישראל לשנת 2019

פורסם בתאריך: 1.4.19 17:32

     

ישיבת צביה אשקלון מוכיחה שוב שהיא אחד מבתי הספר המובילים בארץ במקצוע הסייבר וללא ספק המוביל בתחום באשקלון. נבחרת הישיבה זכתה אחר הצהריים במקום הראשון באליפות הסייבר הלאומית שהתקיימה בחולון.

מדובר באחת מהתחרויות הלימודיות לנוער הגדולות ביותר במדינת ישראל.  למעלה מ-300,000 תלמידים מיותר מ-1,900 בתי ספר בישראל השתתפו במסגרות השונות.

אליפות הסייבר הישראלית, Skillz Olympics, היא אוסף תחרויות לאומיות שנתיות בנושאי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה המתקיימות לתלמידים החל מכיתה א' ועד כיתה יב'. התחרויות כוללות תחרויות תכנות, מתמטיקה ורובוטיקה.

צוות ישיבת צביה מוכתרים וזו לא הפעם הראשונה. כזוכים הגדולים

במהלך התחרות התלמידים כותבים קוד, בונים רובוטים או מפצחים חידות מתמטיות. התחרויות מבוססות על אתגרים חווייתיים (משחק מחשב) שנועדו להעשיר את מגוון הידע הטכנולוגי אליו נחשפים התלמידים.

התחרות המרכזית במסגרת האליפות היא אליפות התיכונים, Skillz Coding, בה תלמידים נדרשים להתמודד באמצעות שיתוף פעולה עם בעיות הדורשות רקע בתכנות.

התחרות מאפשרת להם להתמודד בעבודת צוות על פרויקט גדול המבליט את חשיבות הכתיבה המודולרית וניהול גרסאות נכון.

המתחרים כתבו "בוטים" המתמודדים אחד נגד השני תחת מנוע המשחק המריץ אותם באופן סימולטני.

מטרת כל מתחרה היא להשיג יותר נקודות, בדרך כלל על ידי איסוף מטרות והבאתן ליעד לפני היריב המתחרה. בכל שלב בתחרות, טורניר הוא סבב הרצה של מספר בוטים, כאשר כל משחק שרץ בטורניר מזכה את הקבוצה המנצחת בו בנקודות.

המורה רחל פרלמן, המנהל ציון פשוט ונבחרת האלופים מישיבת צביה

השלב הסופי בתחרות החל הבוקר. לאחר כמה שעות של תכנות הגיעה הנבחרת האשקלונית לשלב 8 הטובות ביותר שבסופה הוכרזה כמנצחת התחרות.

בישיבה מסרו לאחר הזכיה כי "מדובר בהישג מרשים ביותר המלמד על עבודה והשקעה יום יומית של המורה רחל פרלמן, המשקיעה מכוחה ומרצה ימים ולילות לקידום התלמידים ללא תנאים ומעבדות משוכללות, אבל עם המון לב ומסירות" עוד ביקשו למסורת את תודתם למנטור מיכה ביטון שליווה את התלמידים שעות רבות ובעיקר לתלמידים היקרים: שוהם יהודה, שילה סעדון ועמית מור יוסף.

שעות של תכנות בדרך אל המקום הראשון. המוח של מגמת הסייבר של צביה אשקלון בפעולה

"לא לחינם אמרה המורה רחל עם ההכרזה כי 'זה ההישג של חיי'. אכן כבוד גדול לישיבה, לתלמידיה ולצוות ההנהלה" הוסיפו בישיבה.

נציג הזוכים עלה לבמה וסיכם את ההתרגשות במשפט שהזכיר לנוכחים כי בכל בוקר, לפני לימודיי הסייבר שוקדים בישיבה גם על לימודי קודש  "לפני הכל ברור לנו שהכל היה בסיעתא דשמיא. קידוש ה'!" אמר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר