ראש העיר ומהנדסת העירייה עם יפה טבגה. צילום: סיוון מטודי

גלאם בוחן: היכן יבנה מעון לילדי הסטודנטים במכללת אשקלון

בהמשך להצעת החוק שיזמה יו"ר אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית אשקלון, ראש העירייה הגיע לבחון הקמה של מעון לילדים של סטודנטים וסטודנטיות בגבולות הקמפוס

פורסם בתאריך: 11.2.19 15:03

     

ראש עיירית אשקלון, תומר גלאם סייר במכללה האקדמית אשקלון ושמע מיו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות, יפה טבג'ה, על התוכניות להקמת מעון יום שישמש את הסטודנטים והסטודנטיות באשקלון.

עוד בשנת הלימודים הקודמת יזמה טבג'ה הצעת חוק משותפת עם חבר הכנסת איציק שמולי. על פי ההצעה כל מוסד אקדמי שבו לומדים למעלה מ-4,000 סטודנטים יקים מעון חוקי ורשמי, במטרה לאפשר לסטודנטים שהם הורים להמשיך את לימודיהם. עוד קובע החוק כי סטודנטים הלומדים במוסדות שבהם מספר הסטודנטים קטן יותר, יוכלו להשאיר את ילדיהם במוסד אקדמי אחר שבו פועל מעון כזה.

מחפשים מקום למעון הסטודנטים. צילום: סיוון מטודי

הצעת החוק נולדה בעקבות מספר לא מבוטל של פניות שהגיעו לאגודה מסטודנטיות אמהות או הרות לעזרה. הסטודנטיות הלינו על קשיים שיש להן להיות אימהות וגם סטודנטיות ובדילמה שעולה להן בראש, ימים אחרי הלידה: להפסיק או להמשיך את הלימודים? ואם ממשיכים – איך?


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מכללת אשקלון. צילום: יח"צ

באגודת הסטודנטים בטוחים שהקמת המעון תאפשר לסטודנטיות האמהות להמשיך במסלול הלימודים, תוך מתן מענה מקצועי ומוסמך לילדיהן ושמירה על קרבה פיזית יחסית שתאפשר מעת לעת הנקה כמו גם מפגשים תכופים וחשובים בזמן ההפסקות.

קיומו של מעון כזה יקדם את השוויון המגדרי באקדמיה ויביא לשבירתה של תקרת זכוכית הניצבת מעל לשאיפה הבסיסית לכרוך בין רכישת השכלה ויצירת משפחה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר