נבחרת ישיבת צביה בסייבר במקום הראשון עם המורה רחל פרלמן
נבחרת ישיבת צביה בסייבר במקום הראשון עם המורה רחל פרלמן

ישיבת צביה אשקלון במקום הראשון בתחרות הסייבר העירונית

תלמידי הישיבה שכבר זכו בעבר בפרסים בתחרויות ארציות ניצחו את נבחרות מקיף א', אומנויות, אורט אפרידר והנרי רונסון

פורסם בתאריך: 13.1.19 21:45

     

ישיבת צביה זכתה הערב במקום הראשון באליפות הסייבר העירונית לאחר שגברה על נבחרות הסייבר של ארבעה בתי ספר תיכוניים באשקלון. האליפות נערכה היום באשכול הפיס אשקלון והשתתפו בה נבחרות חמישה בתי ספר תיכוניים: מקיף א', ישיבת צביה, אומנויות, אורט הנרי רונסון ואורט אפרידר.

האליפות התקיימה במסגרת שיתוף פעולה בין בתי הספר ומתוך רצון להעצים את תלמידי הסייבר בעיר, שמתמודדים במהלך השנה בתחרויות סייבר ארציות וכמעט מידי שנה מוכיחים כי בתי הספר באשקלון מהמובילים בתחום.

בזמן שחבריהם מנצלים את הזמן מול המסך בצפיה בקליפים הם כותבים עוד בוט. תלמידי מגמת הסייבר בישיבת צביה

מגמת הסייבר היא מגמה דיי חדשה במערכת החינוך בישאל ובעולם. במסגרת המאמצים לקדם את הרמה ואת היכולות של התלמידים נערכות מידי שנה תחרויות ארציות. האליפות העירונית היא מתקיימת ברציפות מדי שנה מאז 2015. המיזם הוא שיתוף פעולה של מינהל תקשוב, טכנולוגיה ומערכות מידע במשרד החינוך, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI) וקרן רש"י שמפעילה גם את תוכנית הסייבר הלאומית לנוער.

שיעור מגמת הסיבר בחדר המחשבים של הישיבה

תלמידי אשקלון שהשתתפו באליפות הסייבר נדרשו להתמודד באמצעות שיתוף פעולה עם בעיות הדורשות רקע בתכנות. התחרות מאפשרת להם להתמודד בעבודת צוות על פרויקט גדול המבליט את חשיבות הכתיבה המודולרית וניהול גרסאות נכון.

המשתתפים כתבו "בוטים" המתמודדים אחד נגד השני תחת מנוע המשחק המריץ אותם באופן סימולטני. מטרת כל מתחרה היא להשיג יותר נקודות, בדרך כלל על ידי איסוף מטרות והבאתן ליעד לפני היריב המתחרה. כל שלב בטורניר הוא סבב הרצה של מספר בוטים, כאשר כל משחק שרץ בטורניר מזכה את הקבוצה המנצחת בו בנקודות.

באליפות זו הצוותים השונים מתחרים זה כנגד זה על תואר "הפרויקט האיכותי ביותר". באליפות זו ניתן לכתוב באחת משפות התכנות Java,‏ Python,‏ #C.

כאמור הערב הקתיימה האליפות ובמקום הראשון זכו נבחרת תלמידי ישיבת צביה – שילה סעדון, שוהם יהודה, נווה בוסקילה ועמית מור-יוסף.

אליפות הסייבר העירונית

במקום השני זכו תלמידי מקיף א' – ינון ללום, אהוד פרלמן, דקל דהן, עמית אמשלם.
במקום השלישי זכו תלמידי אורט הנרי רונסון – גל לינד, דולב גבע, ניקול שוורצבורג ויואל סבנטאו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




התלמידים שזכו במקום ראשון קיבלו אוזניות גיימינג חוטיות Rig 400 לכל אחד מ-5 חברי הקבוצה. את התחרות ליוו המנטורים הבאים: עידו (אליפות הסייבר הישראלית), רועי (אליפות הסייבר הישראלית), איתי (אליפות הסייבר הישראלית), מיכה ביטון (ForeScout רמת החייל תל אביב), דנה אבן חיים (מרכז להוראת סייבר) ורחל פרלמן (הפיקוח להוראת מדעי המחשב).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר