תלמידה משוחחת בסקייפ עם זקנה שנמצאת מעבר לים. צילום: גלית מזוז

באמצע השיעור: תלמידים באמית ב' משוחחים בסקייפ עם מבוגרים מחו"ל

הפעם מדובר דווקא בשיטה חדשה ומפוקחת בה זוכים התלמידים להעשיר את בקיאותם בשפה האנגלית, להרחיב את אוצר המילים ולקבל ביטחון בדיבור שוטף וגם להכיר חברים יהודים וירטואלים מעבר לים

פורסם בתאריך: 7.1.19 14:14

     

הטכנולוגיה בה ניתן בקלות ליצור קשר וירטואלי בין אנשים ולחצות ימים ויבשות בלחיצת כפתור כבר מוכרת לכולנו ורשויות האכיפה אף מזהירים בני נוער לבל יקיימו קשרים מעין אלה עם מבוגרים מהם אבל לפעמים ניתן דווקא להשתמש באמצעים האלה ללמידה ולהרחבת אופקים, כשזה כמובן מתבצע בפיקוח נכון.

בבית הספר אמית ב' באשקלון החלו להשתמש בדרך ייחודית כדי לשפר את אוצר המילים והשימוש השוטף בשפה האנגלית. מדובר במפגשים וירטואליים באמצעות יישומון 'סקייפ' קבועים עם פנסיונרים יהודיים מחו"ל.

מדי שבוע מתיישבים תלמידי חמש יחידות באנגלית מול מסכי המחשב לשיחה שחוצה יבשות וגם דורות.

התלמידים משוחחים באמצעות שיחת וידאו עם מתנדבים אמריקאים מבוגרים ומנהלים איתם שיחה אודות מדינת ישראל ואודות חייהם.

מטרת הפרויקט היא שיפור מיומנות הדיבור והקריאה בצורה מעניינת וחווייתית. על מה מדברים? השיחות עוסקות  בחיי הקהילה היהודית מעבר לים, על חייהם של חבריהם המבוגרים, ומספרים להם על העיסוקים שלהם ועל המתרחש במדינה.".

"התלמידים המשתתפים בתכנית לא רק משפרים את יכולת השיחה שלהם באנגלית ואת הביטחון העצמי בשיעורי האנגלית, אלא גם מרחיבים את האופקים שלהם בשיחות המעניינות עם מתנדבי התכנית מעבר לים" סיפרה השבוע המורה לאנגלית ריין כהן המלווה את התכנית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הודיה גואטה תלמידת כתה י' משתתפת במיזם ומספרת: "אנחנו מתרגשים כל פעם מחדש לפגוש את החברים שלנו מחו"ל. המפגשים האלה בהחלט עזרו לי לדבר אנגלית שוטפת, ובמבטא טוב יותר".

יניב עקיבא מנהל בית הספר: "כחלק מתהליכי הלמידה המשמעותית המתקיימים בבית החינוך, מצליח החיבור הבין-דורי המיוחד הזה לקדם את לימודי השפה האנגלית בצורה ניכרת, וגם לחבר את התלמידים – לבני העם היהודי בתפוצות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר