גן יסמין המחודש. אילוסטרציה: אייל אסרף

בעיות עם הילדים? פסיכולוגים של העירייה יעזרו לכם בחינם

התוכנית שתפעל בגני טרום חובה תאפשר חמישה מפגשים בהם ינתן מענה מקצועי ראשוני להורים על ידי פסיכולוגים חינוכיים. כל מה שצריך זה להרשם

פורסם בתאריך: 24.12.18 11:33

     

סוגיות חינוכיות עולות על הפרק כמעט מידי יום בקרב הורים אשר מגלים ילדים. סדנאות הורות נפתחות בכל ישוב וכפר וכעת נפתח ערוץ חדש שמאפשר להורים שדואגים לעתיד ילדיהם לקבל ייעוץ מקצועי כיצד להתמודד עם בעיות חינוכיות של ילדים בגילאי גן טרום חובה.

קוראים לתוכנית: 'דלת פתוחה' אותה מפעילים מינהל החינוך, מחלקת גני ילדים, השירות הפסיכולוגי החינוכי והתכנית הלאומית 360. התכנית למעשה פעלה בעבר וכעת היא חוזרת לגני הילדים בעיר והפעם תפעל בשכבת גני טרום חובה.

התוכנית מאפשרת מתן מענה מקצועי ראשוני להורים וילדיהם, על ידי אנשי מקצוע, בנושאים המטרידים אותם.

 

"מטרות התוכנית עבור הורי הילדים הינן להוות כתובת זמינה להתייעצות עבור הורים ולשפר, במידת הצורך, את היחסים בין ההורה לילד" נמסר מעיריית אשקלון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




התוכנית כוללת כחמישה מפגשים אישיים וטיפוליים להדרכת ההורים במשרדי השירות הפסיכולוגי החינוכי ובהנחיית פסיכולוגים חינוכיים של הרשות.


הורים לילדים בגנים המעוניינים להצטרף לתוכנית מוזמנים להירשם בשירות הפסיכולוגי החינוכי במספר 08-6761346 או 08-6762175 בין השעות 09:00-14:00. ניתן להתחיל במפגשי ההדרכה ו/או הטיפול באופן מיידי. התוכנית ללא עלות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר