תמונה מהסרטון

צרפת: הסרטון של תלמידי כפר סילבר הוקרן בכנס אונסקו

תלמידי כפר סילבר עשו היסטוריה קטנה באונסק"ו. סרטון שהפיקו תלמידי כפר הנוער זכה באירוע 'יום השלום הבינלאומי 2018' שהתקיים השנה בטוניסיה- מדינה מוסלמית והוקרן אתמול (18.12) באירוע אונסק"ו בפריז

פורסם בתאריך: 19.12.18 17:54

     

סרטון קצר שצילמו תלמידי החוג לתקשורת בכפר הנוער 'כפר סילבר' הסמוך לאשקלון, נבחר כאחד הפרויקטים הזוכים במסגרת 'יום השלום הבינלאומי 2018' שהתקיים השנה בטוניסיה. אתמול זכה להקרנה הרשמית בצרפת במסגרת פרוייקט של אונסק"ו לכבוד היום הבינלאומי לשלום 2018.

הסרטון נבחר מבין מאות פרויקטים מרחבי כל העולם. הוא עוסק בנושא "רובוטים ורחפנים בשירות השלום" – מעביר מסר של מחאה על האלימות הפלסטינית ושל תיקווה ושאיפה לשלום למרות מציאות האדמה הבוערת וטרור הרחפנים והעפיפונים, איתה נאלצים להתמודד תושבי עוטף עזה.

כאמור בעקבות ההכרזה על זכיית הסרטון, הוא הוקרן אתמול במסגרת אירועי האו"ם בצרפת.

"שמחתי לקחת חלק בפרויקט צילום הסרטון במסגרת התחרות הבינ"ל של אונסק"ו כי חשוב היה לי להעביר מסר לעולם, ושאולי אנשים יבינו יותר טוב את נקודת המבט והצד שלנו" מסר היום דני קרבצינקו, תלמיד כיתה י"ב בכפר סילבר "כאשר גיליתי שהסרטון שלנו נבחר להיות אחד מתוך 10 מכל העולם שיוצגו בכנס המרכזי בטוניס, הייתי מאוד נרגש וגאה מאוד בבית הספר שלנו. חשוב שהעולם ייחשף גם לצד 'שלנו', וזה מיוחד מאד שהסרט הוצג במדינה כמו טוניס".

אבי גנון מנכ"ל רשת החינוך World Ort  אליו שייך כפר הנוער היה גאה על ההישג. "אנחנו מובילים מזה שנים את נושא החינוך הטכנולוגי ואת קידום הערכים היהודיים בעולם. הפרויקט של אונסק"ו נתן לנו אפשרות לחבר בדיוק בין הנושאים ולהראות את היכולות של התלמידים שלנו גם מבחינת השימוש בטכנולוגיה וגם את עמדתם הערכית והשאיפה לשלום למרות מציאות היום יום המורכבת בה הם חיים. ההישג שלהם מביא גאווה גדולה לישראל ולארגון" מסר גנון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"הסרטון אשר הוכן בידי תלמידי הכפר במסגרת יום השלום הבינ"ל של אונסק"ו, מביא לידי ביטוי את הערכים והמסרים החינוכיים אותם סופגים התלמידים בבית הספר, ובבית" מסר היום מנהל כפר סילבר, שמעון סולומן והוסיף "האומץ של הילדים לנסוע לגבול עזה בימים בהם בלוני תבערה מופרחים על בסיס יומי, ממחיש את הכמיהה לשלום באזורינו. אני רואה חשיבות גדולה וחש גאווה בתלמידינו שבחרו להעביר מסר חד וברור לשלום, כפי שמופיע בסרטון, ושמח על הבחירה להציגו בכנס רשמי מרכזי של האו"ם, במדינה מוסלמית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר