נבחרת מקיף א' מניפה את גביע הטורניר. צילום: מיקה יונסי

טורניר ולנשטיין: מקיף א' זכתה באליפות בתי הספר

הנבחרת הזוכה הצליחה לגבור במשחק הגמר על נבחרת מקיף ד'. במירוץ הלפיד המסורתי זכו במקומות הראשונים - בתי הספר 'אילנות' ו'נווה אילן'

פורסם בתאריך: 29.11.18 13:19

     

18 שנים חלפו מאז נפל החייל אלעד ולנשטיין בעל מילוי תפקידו. ולנשטיין היה ספורטאי מצטיין וחובב כדורסל במיוחד. מסורת טורניר משחקי הכדורסל לזכרו נמשכת. השבוע נערך הטורניר בהיכל הספורט העירוני כששבעה בתי ספר תיכוניים מרחבי מתחרים על תואר אלופת הטורניר.

ביצועים ברמה גבוהה. נבחרת מקיף א' במשחק הגמר מול נבחרת מקיף ד'. צילום: מיקה יונסי

המשחקים החלו ולאט לאט הצליחו הקבוצות ממקיף עירוני ד' וממקיף עירוני א' לעלות למשחק הגמר.

המשחק האחרון והקובע מי תהיה אלופת בתי הספר בעיר היה מותח במיוחד. בסיום המשחק, לאחר תצוגת יכולת מרשימה של השחקנים, זכתה הקבוצה ממקיף עירוני א׳ בתואר הנכסף כשגברה על הקבוצה השנייה בתוצאה 31-24.

שחקני נבחרת מקיף א' הזוכים עם ולנשטיין ואנשי מחקת הספורט של העייריה. צילום: מיקה יונסי

אמו של אלעד הי"ד, עדנה שחר ולנשטיין, מובילה ביד רמה את קיומו של הטורניר לזכר בנה מידי שנה. בעבר היא הגיעה לאירוע הספורטיבי בתור מנהלת מקיף א', אך הפעם היא כבר הגיעה בתור חברת מועצה בכירה הממונה על החינוך בעיר.

 

אירוע מסורתי נוסף המתקיים בכל שנה לקראת חג החנוכה, נערך השבוע: מרוץ הלפיד לכיתות ה'-ו' במעמד ראש העיר, תומר גלאם ומ"מ ראש העיר, סופיה ביילין.

השנה בחרו המארגנים לשנות את המיקום ולקיים את המרוץ בפארק 'אגמים'. מאות תלמידים מכמעט כל בתי הספר באשקלון התחרו בשני מקצים – עממי ותחרותי.

למקום הראשון במקצה התחרותי בנות הגיעו בנות בית הספר 'אילנות'. מיד אחריהן הגיעו למקומות השני והשלישי בנות בתי הספר 'כוכב הצפון' ו'סיני'.

למקום הראשון במקצה התחרותי בנים הגיעו תלמידי בית הספר 'נווה אילן' ומיד אחריהם, במקומות השני והשלישי, זכו תלמידי בתי הספר 'רמב"ם' ו'מדעים'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש העיר, תומר גלאם, העניק לקבוצות הזוכות את הגביעים ובירך את התלמידים על הרוח הספורטיבית אותה הם מפגינים מידי שנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר