פאב הג'ק
פאב הג'ק

הערב: שבוע החלל הבינלאומי מתארח בפאב "הג'ק"

המשתתפים יצפו בטלסקופ מתקדם, ישמעו הרצאה בנושא "נשים, גברים, עמים ותגליות אסטרונומיות חשובות בהיסטוריה", וכן ישתתפו במתחם מציאות מדומה של החללית הישראלית Space IL המיועדת לנחות על הירח במרץ 2019, שתאפשר למשתתפים לראות ולחוות שיגור חללית לחלל וטיסה לחלל

פורסם בתאריך: 8.10.18 12:20

     

פאב "הג'ק" בחוף דלילה באשקלון יארח הערב (שני), אירוע במסגרת שבוע החלל העולמי שסוכנות החלל הישראלית מקיימת בישראל – האירוע יכלול הרצאה ואירוע חווייתי של צפיה בכוכבים ומציאות מדומה.

עדן אוריון

אירועי שבוע החלל הבינלאומי מתקיימים במקביל בערים שונות בישראל, וזוהי הפעם הראשונה שהוא מתקיים גם באשקלון, הודות ליוזמה של פאב הג'ק ושל המועמד לראשות העירייה איתי סהר וסוכנות החלל הישראלית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




את האירוע ינחה חוקר הטכנולוגיה ואמן המולטימדיה עדן אוריון – חובב חלל מושבע ומומחה ברמה בינלאומית לבנייה ושיפוץ טלסקופים וכן יו״ר הועד המנהל של עמותת מידברן. מנהל עמותת מידברן ומהמומחים המובילים בעולם לשיפוץ טלסקופים.

איתי סהר

איתי סהר

במסגרת האירוע, יצפו המשתתפים בטלסקופ של אוריון שיוצב במתחם דלילה, ישמעו הרצאה בנושא "נשים, גברים, עמים ותגליות אסטרונומיות חשובות בהיסטוריה", וכן ישתתפו במתחם מציאות מדומה של החללית הישראלית Space IL המיועדת לנחות על הירח במרץ 2019, שתאפשר למשתתפים לראות ולחוות שיגור חללית לחלל וטיסה לחלל.

"אשקלון חייבת להיות מעורבת, ובעתיד גם להוביל, אירועי חדשנות ומדע. שבוע החלל הבינלאומי צריך להיות חלק מכניסתה של אשקלון לעידן חדש של התפתחות מדעית וטכנולוגית", אומר איתי סהר המתמודד כידוע לראשות העירייה ומוסיף "אשקלון צריכה לחשוב בגדול, לראות קדימה ולשאוף להוביל מול אתגרי העתיד. הגישה הזו צריכה להוביל אותנו בחינוך, ביצירת תעסוקה ומקומות עבודה איכותיים, בפיתוח עירוני ובוודאי בתרבות ובסוג התכנים הזמינים לציבור. אירוע כמו שבוע החלל הבינלאומי פשוט חייב להתקיים באשקלון. אנחנו מארחים את האירוע באופן פרטי כי יש בזה בעינינו חשיבות, גם בעצם עריכת האירוע וגם ברמת מיתוג העיר ובעתיד נקיים כאן גם אירועים רחבים הרבה יותר בסימן חדשנות והובלה לעתיד אחר. אשקלון צריכה לעלות על המסלול הזה. אני ושותפי גאים לארח אירוע כזה, ואני רואה בכך חשיבות רבה".

אירוע "שבוע החלל העולמי באשקלון" יתקיים בפאב "הג'ק" בחוף דלילה באשקלון ביום שני הקרוב, ה-8 לאוקטובר, ב-20:00. הכניסה חופשית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר