שיפוץ חצרות בגני ילדים

30 אלף תלמידים, 2,200 לכיתה א': פתיחת שנת הלימודים במספרים

שנת הלימודים תשע"ט יוצאת לדרך, וכמו בכל שנה השקיעה העירייה מליוני שקלים במוסדות החינוך כדי להכין אותם לשנה החדשה. כמה בתי ספר חדשים נבנו וכמה גנים. כל הנתונים והמספרים

פורסם בתאריך: 27.8.18 17:18

     

בשבוע הבא יפתחו 30,163 תלמידים באשקלון את שנת הלימודים תשע"ט. מתוכם 2,285 יעלו לכיתה א', 10,794 לבתי הספר היסודיים, 9,623 לתיכונים ו-7,461 לגני הילדים. לצד השקעה במערך הפדגוגי, עיריית אשקלון השקיעה למעלה מ-124 מיליון שקלים בהרחבת המבנים הקיימים, שיפוצם וכן בהקמת כיתות לימודים חדשות ובתי ספר וגנים חדשים.

פרויקט הדגל של השנה החולפת הוא ללא ספק בית הספר 'מעיין שרה' – בית ספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים. למעלה מ-15.5 מיליון שקלים הושקעו בהרחבה ובשיפוץ של בית הספר שלמעשה כמו הוקם מחדש. בפתיחת שנת הלימודים, בית הספר יהיה חדש, בטיחותי והחשוב מכל הוא שהמבנה יהיה ראוי ומונגש בהתאם לצרכיהם המיוחדים של התלמידים.

מעיין שרה. פרוייקט הדגל של העירייה

בתוך כך, הוקמו שני בתי ספר חדשים בשכונת אגמים: שלב א' של בית הספר היסודי 'חמ"ד אגמים' בעלות של למעלה מ-10.5 מיליון שקלים ובית ספר מקיף ו' בעלות של למעלה מ-16.5 מיליון שקלים .

גם בית הספר התיכוני 'אור חיה' של חסידות חב"ד באשקלון הוקם בעלות של למעלה מ-12.7 מיליון שקלים.

בעירייה ידעו לספר היום גם על השלב השלישי בבית הספר היסודי "פסגות" שבברנע בעלות כוללת של 5.5 מיליון שקלים.

גם בבית הספר מקיף ה' נבנה השלב הסופי בבית הספר בעלות של כ-12 מיליון שקלים.

מקיף ה'. הושלם החלק השלישי

בבית הספר החרדי "מעיין חיים ושלום בנים" ברחוב לכיש בוצעה תוספת של כיתות לימוד חדשות בעלות של כ-6 מיליון שקלים.

בשלושה בתי ספר הוקמו מרחבי למידה בסכום כולל של 240,000 שקלים.

שני מגרשי ספורט חודשו בהשקעה של מיליון שקלים, ו-13 תאי שירותים בבתי ספר שונים חודשו בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים.

גם במרכזים הקהילתיים, המתנ"סים בוצעו שיפוצים בלמעלה מ-2 מיליון שקלים.

בתוך כך, שיפוצים נרחבים שכללו שיקום מבנים, הצללות, פיתוח חצרות והקמת תקרות אקוסטיות בוצעו בין היתר בבית ספר "פלא יועץ", "נצח ישראל", "סיני", "נווה ציון", "עוזיאל", "רמב"ם", "הראל", "כוכב הצפון", "ארלוזורוב" ועוד בסדר גודל של כ-7 מיליון שקלים.

גנים

61 גני ילדים שופצו בעלות של 15 מיליון שקלים. במסגרת השיפוצים הוחלפו חצרות, בוצעו הצללות, שופצו המבנים ובוצע איטום בגגות.

10 גני ילדים חדשים נבנו: 2 בשכונת נווה הדרים, 4 בשכונת אגמים ו-4 בשכונת ברנע, בעלות של למעלה מ-14 מיליון שקלים.

"השקענו השנה עשרות מיליוני שקלים בבניית כיתות חדשות ובתי ספר חדשים, אבל חשוב מכל בשיקום ושיפוץ מבנים שסבלו מהזנחה שנים רבות ולא זכו לקבלת מענה. 61 גני ילדים שופצו על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר כאשר בנינו חצרות במקום חולות וביצענו הצללות על מנת שהילדים יוכלו ליהנות בשעות החצר" מסר היום ראש העירייה בפועל "גם בכיתות לימוד בהם סבלו התלמידים במהלך ימי החורף הקשים, הנחתי לחזק את המבנים ולשקמם. מוטלת עלינו החובה להשקיע גם במבנים הפיזיים, וזאת על מנת שהתלמידים יוכלו להתרכז בלימודים בלבד ולהגיע להישגים. מערכת החינוך באשקלון צועדת קדימה ואנו נמשיך לעשות הכל על מנת לשמר סביבת למידה בטוחה וראויה לילדינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר