צוות החינוך הגופני במקיף א

חינוך גופני: מקיף א' זכה בפרס ההצטיינות המחוזי

נפש בריאה בגוף בריא. במקיף הוותיק החינוך הגופני כבר הפך לדומיננטי ביותר בבית הספר. מה שזיכה את בית הספר בפרס המכובד. "אין ספק שכל עיסוק בספורט מעניק לתלמידים הרבה יותר ממה שנדמה לנו" מסרה מנהלת בית הספר

פורסם בתאריך: 10.7.18 13:01

     

בית הספר העירוני מקיף א' באשקלון הוא הזוכה בפרס ההצטיינות במחוז בחינוך הגופני. וועדת הפרס אף המליצה על בית הספר לקבל את פרס החינוך הגופני הארצי.

הטקס התקיים במטה המחוז של משרד החינוך בבאר שבע.

בדבריהם כתבו חברי וועדת הפרס כי צוות המורים לחינוך גופני במקיף א' "מהווה דוגמה לעבודת צוות במיטבה, למעורבות, למוסר עבודה גבוה ולעשייה משמעותית, ופועל כיחידה אחת משמעותית, מגובשת ומוערכת. יחד עם זאת, כל מורה משלב ומביא לתחום את חוזקותיו וכישוריו המקצועיים. הצוות פועל מתוך רציונל הדוגל במתן מענה והזדמנות לכלל התלמידים תוך התייחסות לשונות בין התלמידים".

כל אחד מביא את כישוריו וחוזקותיו. צוות החינוך הגופני במקיף א

אם נסקור את הפעילויות שמתקיימות במקיף א' נגלה כי החינוך הגופני תופס חלק משמעותי בבית הספר, בשיעורי החינוך הגופני ושיעורים בנושא אורח חיים בריא, ובפרויקטים השנתיים והרב-שנתיים. הצוות החינוכי הוביל את התלמידים לקחת חלק בנבחרות השונות, שמשתתפות בתחרויות עירוניות, מחוזיות וארציות, ולהשתתף בפעילויות שונות ברמה הבית ספרית והעירונית כמו הכנה לשירות צבאי, ימי ספורט משותפים עם בתי ספר יסודיים בעיר, הפסקות פעילות, ליגות, ימי גיבוש, מסע אופניים עירוני, מרוץ הלפיד, מרוץ גולני, אירוח משחקים לזכר הנופלים.

וזו רק תחילת הרשימה: בית הספר והצוות יזמו "בנחישות והתמדה" כך לשון צוות הפרס, פרויקטים מגוונים, כגון פעילות גופנית נוספת וממוקדת בשעת בוקר מוקדמת לפני תחילת שעות הלימודים לטובת תלמידים שאין באפשרותם מסיבות שונות להתאמן במכוני כושר שבו נערכות פעילויות גם אחרי שעות הלימודים בהדרכה אישית בשעות הפרטניות. עוד יזם הצוות חוג פילאטיס למורים ולעובדים, רכיבה על אופניים, חיטוב גוף, ריקודי עם, תזונה נכונה, הליכה, מחול ועוד…

גם פרוייקט חשוב של "אימוץ תלמידים" מתקיים בבית הספר ומהווה עוגן לתלמידים מתקשים עם בעיות שונות ולא רק בתחום הגופני, "נאמני בריאות" ועוד. צוות החינוך הגופני יזם חידון ספורט בסימן: " 70 שנה למדינת ישראל" החידון התמקד בשבעה עשורים בנושא הספורט: הישגים, דמויות ואישים.

עוד ידעו לספרא לנו היום בבית הספר כי מזה שנים רבות הוא מארח את אליפות מחוז הדרום בטניס שולחן, משחקי גמר עירוניים ומחוזיים בענפי הספורט השונים.

גם קבוצת הכדורסל של בית הספר עשתה היסטוריה באשקלון כשהייתה לקבוצה הראשונה בתולדות בתי הספר באשקלון להעפיל לליגת העל לבתי הספר התיכוניים בכדורסל והנציגות היחידה במחוז דרום.

בבית הספר היו גאים השבוע על ההישג המחמיא. "הפרס ניתן על הצטיינות צוות החנ״ג בבית הספר ועל מרכזיות המקצוע וחשיבותו בבית הספר. גם ההתברגות שלנו בליגת העל בכדורסל הוסיפה רבות למצוינות בתחום. אין ספק שכל עיסוק בספורט מעניק לתלמידים הרבה יותר ממה שנדמה לנו" מסרה מנהלת בית הספר אורית בלאו והוסיפה "השנה אף התחלנו בתהליך של פתיחת מסלול לימודי חינוך גופני לבגרות שייתן מענה לתלמידים רבים שרוצים לשלב דרך ספורטיבית לצד מצוינות בלימודים". רכז החינוך הגופני בבית הספר יואב עמרם הוסיף "אני שמח על ההכרה והפרס המרגש, שמצטרף לפרסים נוספים שקיבלנו, הפרס ניתן על עבודת צוות משמעותית וערכית".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר