מצטיינים בהנרי רונסון

הנרי רונסון: 300 תלמידים קיבלו תעודות הצטיינות

מאות תלמידים קיבלו את התעודות בטקס שכבר הפך למסורת בסיום כל שנה ונערך זו השנה ה- 23 ברציפות

פורסם בתאריך: 25.6.18 14:15

     

בכל שנה עם סיומה של שנת הלימודים באורט הנרי רונסון מתכנסים מאות התלמידים עם הצוות החינוכי לטקס מיוחד בו מחלקים את תעודות ההצטיינות לתלמידים שהוכיחו את עצמם במהלך השנה מבחינה לימודית וערכית כאחד, כאשר הערכים לא פחות חשובים מהציונים.

השנה עמד הטקס בסימן 70 שנות עצמאות למדינת ישראל. הטקס שהחל לפני 23שנה הפך למסורת ומהווה אירוע שיא של חינוך למצוינות אותה מנחילה הנהלת בית הספר לתלמידים. בטקס חשפו אנשי בית הספר, את תוצריה של העשייה הערכית, המדעית והטכנולוגית שהתקיימה בבית הספר לאורך השנה.

מצטיינים בהנרי רונסון. צילום: יח"צ

השנה חולקו 300 תעודות הצטיינות לתלמידי כיתות ז'- יא', כאשר 135 תלמידים זכו לתעודה בגין הצטיינות יתרה ו 165 תעודות חולקו לתלמידים מצטיינים.

התלמידים אשר קיבלו את התור "מצטיין המצטיינים" הם מישל דביר מכיתה ט'3 ומצטיין המצטיינים בחטיבה העליונה הוא פימה דור מכיתה יא' 3. בנוסף ולא פחות חשוב מכך, תעודת הצטיינות במעורבות חברתית בחטיבת הביניים לתלמידה אביטל וולודרסק.

הטקס כלל קטעי שירה וריקוד, דברי ברכה של התלמידים, כמו גם הריקוד המסורתי של כל התלמידים המצטיינים. לטקס הגיעו הורי התלמידים ומשפחותיהם והתרגשו יחד במעמד המכובד.

"אנו בבית הספר מטפחים ומעודדים מצוינות כדרך חיים מאפשרים לתלמידים להתפתח, להיחשף ולהגיע מוכנים לעולם העתידני" מסרו מהנהלת בית הספר והוסיפו "יחד עם זאת אנו מקפידים לתת דגש גם על הערכים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר