חברי מועצת התלמידים החדשה עם ראש העיר בפועל, תומר גלאם

יו”ר מועצת הנוער החדשה: ברכה ברובן

בבחירות שהתקיימו השבוע נבחרה ברובן לתפקיד יו”ר מועצת הנוער. היא החליפה בתפקידה את שיר בויטום. “אני גאה על הבחירה של בני הנוער בייצוג נשי”, אמר ראש העירייה בפועל

פורסם בתאריך: 21.6.18 16:18

     

מועצת הנוער של אשקלון בחרה השבוע את היו”ר החדשה של המועצה. בבחירות שהתקיימו במרכז הנוער, שבהן השתתפו כ-60 בני נוער, נבחרה מזכירות מועצת הנוער החדשה.

הבחירות התקיימו כך שהמתמודדים עמדו ונאמו, ולאחר כל נאום נשאל המתמודד שתי שאלות. המתמודד ענה, והנציגים הצביעו אמון (בעד) או אי אמון (נגד). לאחר מכן ספרו את הקולות והודיעו את התוצאות.

בעלי התפקידים החדשים הם: יו”ר – ברכה ברובן מאולפנת צביה, סגן יו”ר – ליאב משה ממקיף ה’, מזכ”ל – לינוי הלר מאמנויות, דוברת – מאיה בויטום מאמנויות, מבקר – גלעד אברני מאמנויות, יו”ר אתיקה ומשפט – אסטל ברובן מאולפנת צביה ויו”ר נוער וקהילה – אוהד חסן מאורט אפרידר.

הנבחרים החדשים בתמונה ראשונה לאחר היבחרם

בסיום ההליך שיר בויטום, היו"ר היוצאת קראה ברכה וסיפרה על “השנה המדהימה שהייתה” ובירכה את המועצה ואת היו”ר החדשה.

“אני רוצה להודות ליו”ר הקודם שיר בויטום ולמזכירות הקודמת שפעלה למען הנוער באשקלון”, אמרה ברכה ברובן, היו”ר החדשה לאחר בחירתה.

לא מבזבזים זמן. חברי מועצת התלמידים החדשה עם ראש העיר בפועל, תומר גלאם

חברי המזכירות החדשה זומנו ללשכתו של ראש העירייה בפועל תומר גלאם, ושם הם שוחחו עמו. “ברכותיי ליו”ר הנכנסת ברכה ברובן וליו”ר היוצאת שיר בויטום על שנה פורייה ומלאה בעשייה”, כתב גלאם לאחר המפגש. “אני גאה על הבחירה של בני הנוער בייצוג נשי ומקווה שגם במועצת העיר נראה יותר ויותר נשים שמשתלבות בהנהגה. יש לנו נוער איכותי, ואנו נמשיך לטפח אותו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר