אורט הנרי רונסון. צילום: אלירם משה

בוגרים בהנרי רונסון: יצאנו מבית הספר מושפלים

חגיגות סיום השנה? לא בהנרי רונסון. תלמידות טוענות כי סולקו אתמול משטח בית הספר על ידי ההנהלה. "שש שנים הסתכמו ב'תעופו החוצה' כתבו תלמידות בפייסבוק

פורסם בתאריך: 21.6.18 13:41

     

תלמידי העל יסודי בכל רחבי הארץ פתחו היום בשמחה את חופשת הקיץ. החודשיים הללו יתנו להם כוחות לחזרה מחודשות לספסל הלימודים בפתיחת שנת הלימודים הבאה. אבל יש כאלה שלא יחזרו לספסל הלימודים. אלו מסיימי כיתות י"ב שסיימו את חוק לימודיהם ויוצאים לדרך חדשה בחיים כאנשים בוגרים. רובם אף צפויים להתגייס בקרוב לשרות צבאי.

מסיימי כיתות י"ב חגגו אמש במתחמי בתי הספר. אלא שבבית הספר הנרי רונסון התכנונים של התלמידים זה יומם האחרון במסדרונות בית הספר זכו לחוסר שיתוף פעולה בלשון המעטה.

התלמידים גילו אתמול כי הפרידה מבית הספר בו בילו בשש השנים האחרונות היא למעשה גירוש והשפלה. הבוגרים טוענים כי סולקו בבושת פנים על ידי הצוות החינוכי ולא ניתנה להם אפשרות לחגוג ולו במעט את היום האחרון כמו בשאר בתי הספר בעיר ולמעשה בכל רחבי הארץ.
לטענת תלמידים הנהלת בית הספר איימה כי אם לא יצאו משטח בית הספר תוזמן למקום משטרה.

"התחלנו לרוץ בכל בית הספר כדי להמשיך ליהנות, ובכל מקום עמדה מורה שהראתה לנו את הכיוון אל מחוץ לבית הספר. חיפשו את השכבה בכל מקום רק בשביל להוציא אותה כי מבחינתם מה שעשינו זה לא היתה חגיגת סוף שנה- אלא הרע מכל!" כתבה הבוגרת אדווה אסולין בפוסט שהעלתה לפייסבוק והוסיפה "יצאנו מושפלים מבית הספר כאשר המנהלת מגרשת אותנו, גם לאחר שניסינו לדבר ולהגיד שנכנס בלי הרובי מים והספריי, סירבו להכניס אותנו וסגרו את השער בפנינו. אפילו את התלמידים שהגיעו ללא כל ציוד לא הכניסו רק בגלל שהיו תלמידי שכבת י״ב".

"המשטרה בדרך" "תצאי החוצה זה כבר לא הבית ספר שלך" משפטים שיהיו חרוטים בזיכרון כל חיי, לדעת שאני לא רצויה בבית הספר שלמדתי בו ותרמתי לו כל יום במהלך שנות חיי האחרונות מבייש אותי כל פעם מחדש!" כתבה אחת מהחברות בתגובה לפוסט של אסולין "לדעת שלמדתי בבית הספר 6 שנים, היום האחרון ל-12 שנות הלימוד שלי יהיה זכור כל חיי כמקרה רע!"


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תלמידה אחרת כתבה "6 שנים שאנחנו מחכים לרגע הזה, עוברים מחזור מחזור, מסתכלים על הבוגרים שלפנינו וסופרים את הימים והשניות שנגיע גם אנחנו. ועד שהגענו? סוף סוף הגענו? נחשו מה? סגרו את השערים בפנינו – דחפו אותנו !!! ואמרו לנו לכו מפה? אפילו תעודות מנעו מאתנו לקבל?? ויותר מזה? להזמין לנו משטרה רק כדי לפזר ולהעלים אותנו. מה אנחנו מצורעים ? בסך הכל חוגגים סיום כמו כל שמיניסט במדינת ישראל !!!! אין יותר משפיל מזה !!!"


אסולין מבהירה שמטרת הפוסט שפרסמה אינו הכפשת בית הספר אך רוצה לציין את ההרגשות שלהם בתום שש שנות הלימודים.
תגובת בית הספר טרם התקבלה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר