ובמקום הראשון. התלמיד המצטיין מקבל את המדליה

מקוריות במקיף א': חידון ספורט

אחרי שלל חידונים בנושאים פחות מלהיבים ויותר בנאליים הבריקו בהנהלת חטיבת הביניים והפיקו חידון בנושא שסחף את כל השכבה. נפש בריאה בגוף בריא

פורסם בתאריך: 30.5.18 15:45

     

בית הספר העירוני מקיף א' אשקלון מציין השנה 25 שנה להיווסדו. זו גם הסיבה שהדנה הזו רצופת אירועים כמו יום הפנינג והופעה של להקת התקווה 6, ימי התנדבות, סיורים ועוד. האירועים השנה משתלבים עם חגיגות ה-70 למדינת ישראל. בבית הספר שקדו על אירועים חדשניים שלא נראו בעבר כמו חידון ספורט, שהצדיע להישגיה המפוארים של המדינה בענפי הספורט השונים והיווה חלק מפעילות שיא בית ספרית שעסקה ב 70 שנות עצמאות למדינה.

בחידון שנערך בקרב תלמידי כיתה ט', זכה להתעניינות רבה בקרב התלמידים עסק בדמויות בולטות בספורט הישראלי, המכביות, שיאים אולימפיים, הפאראלימפיאדה ושאלת המנהלת שעסקה באחד מאירועי הספורט הבולטים.

התמודדות בספורט זה לא רק על המגרש. האירוע המושקע במקיף א

את החידון ארגנו צוות החינוך הגופני בבית הספר בראשות הרכז יואב עמרם, שסייעו באיסוף החומר והכנת הנושאים והשאלות. כאמור תלמידים רבים הביעו עניין רב בחידון שאליו ניגשו תלמידים מכל כיתות השכבה.

"הצטרפתי לישיבת צוות חינוך הגופני וחשתי את אותה ההתלהבות במפגש עם הצוות, בעיקר הרצון ליצור משהו חדשני בתחום החינוך הגופני בבית הספר" סיפרה מנהלת חטיבת הביניים, רינה כהן "שיתפתי אותם בתרבות החידונים של חטיבת הביניים שהפכו להיות מסורת אצלנו, כמו: חידון רבין בשכבת ז' וחידון ט"ו בשבט בשכבת ח'"

לדבריה הרעיון היה לא רק לבחון את הידע אלא גם להטמיע ערכים כמו חינוך לאורח חיים בריא בדגש על פעילות גופנית ותזונה בריאה וחשיבותם בחיי היומיום -"נפש בריאה בגוף בריא". דגש על ההישגים בספורט לאורך השנים, תוך היכרות מעמיקה עם הספורטאים הישראלים המובילים בענפי הספורט השונים והתייחסות לאירועים משמעותיים בספורט הישראלי.

הצוות החינוכי העומד מאחורי החידון המוצלח

"לאורך כל החידון המתמודדים הפגינו בקיאות ועניין רב בנושא. ניכר שהייתה הכנה יסודית לחידון התלמידים עודדו את המתמודדים. והאווירה היתה קסומה" הוסיפה כהן וגם ביקשה לשבח את כל העוסקים במלאכה "אני מודה לצוות החינוך הגופני וליואב עמרם רכז החינוך הגופני על הובלת הצוות להכנת החידון המגוון: שכלל מצגת, הכנת חוברת לתלמיד, הזמנה שילוב סרטונים ומוסיקה מתאימה לאירוע. ועוד. אני גאה בתלמידנו על הרצון לחדש ולהיות יצירתיים ולייצר מסורת בית ספרית חדשה – חידון הספורט לשכבת ט'

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר