אבוהב מול מנהלי ומורי אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מנכ"ל משרד החינוך בביקור באשקלון ובאזור

זו הפעם הראשונה מזה שנים שמנכ"ל המשרד מגיע לביקור באשקלון ובאזור במהלכו נפגש עם מנהלי בתי ספר ועם מורים ושיבח את מערכות החינוך בעיר אשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון

פורסם בתאריך: 8.5.18 16:42

     

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבוהב, הגיע היום לביקור באשקלון ובחוף אשקלון. זו הפעם הראשונה שאבוהב מגיע לשתי הרשויות השכנות במסגרת תפקידו כמנכ"ל המשרד.

בביקור, שנערך בספרייה העירונית, נכחו ראש העיר בפועל, תומר גלאם, סגן ראש העיר, רמי סופר, סגן ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, מנהל אגף תרבות נוער וספורט, נמרוד גלנטה, מנהלת מחלקת גני ילדים, ליז כהן, מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, עמירה חיים, פיקוח מחוז דרום, מנהלי בתי ספר, גננות מובילות ונציגי חינוך נוספים.

יפעת בוכריס מחוף אשקלון עם מנהלת המחוז ומנכ"ל המשרד שמואל אבוהב. צילום: יאיר הרוש

במהלך המפגש באשקלון שיבח אבוהב את מערכת החינוך בעיר וציין כי ניתן לראות את התקדמותה לשנים הבאות ואת הכיוון החיובי אליו היא הולכת. כמו כן ציין את עברו של ראש העיר בפועל וכיצד, בזכות האופן בו גדל, יש לו את היכולת לזהות ולהזדהות עם צרכי התלמידים.

"לאחר שנים רבות הגיע מנכ"ל משרד החינוך לבקר באשקלון. מדובר בביקור מוצלח, חשוב ומשמעותי מאוד למערכת החינוך באשקלון", מסר לפני זמן קצר סגן ראש מינהל החינוך בעירייה, יובל זוזט. "אני מברך על כך וסמוך ובטוח שמנהל החינוך ימשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק מול מחוז דרום בפרט ומשרד החינוך בכלל על מנת להצעיד את מערכת החינוך באשקלון קדימה".

אבוהב הגיע גם לאגף החינוך של המועצה האזורית חוף אשקלון בישוב בת הדר. בספריה הקהילתית נפגש עם הצוות החינוכי והמקצועי של אגף החינוך, בניהולה של גב' יפית בוכריס ועם מנהלי בתי הספר.

אבואב קיבל סקירה על נתוני החינוך, קיים שיחה עם המנהלים והתייחס להתפתחות החינוך במועצה, שקשורה לפינוי גוש קטיף. "בזמן ההינתקות, היינו כולנו בשליחות גדולה – לקחת את כל הקהילות, שעברו רעידת אדמה ולנסות לבנות מחדש את כל אבני חבל הארץ שהתפרק", אמר אבוהב במפגש. "היינו לידם, ימים כלילות ואני שמח לראות שקהילות גוש קטיף תקעו יתד של חיים בחוף אשקלון וכל העצב הנורא הפך לבניית חיים מחודשת ורואים את הרוח ממשיכה".

במועצה האזורית חוף אשקלון לומדים כ-5550 תלמידים ב-42 גני ילדים, בתשעה בתי ספר יסודיים, בשני תיכונים ובמעונות יום. ביקורו של מנכ"ל משרד החינוך התקיים כחלק מתכנית העבודה שלו, במסגרתה הוא מסייר בין הרשויות המקומיות ולומד מקרוב את תמונת המצב החינוכית, למען המשך פעילות חינוכית מיטבית. במפגש השתתף גם ראש המועצה והגב' עמירה חיים, מנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, ששיבחה את הקשר הבלתי אמצעי עם משרד החינוך ואת הנכונות של המנכ"ל להגיע, לשמוע ולסייע במטרה לצמצם פערים.

שמואל אבוהב נפגש עם מורים ומנהלים בחוף אשקלון. צילום: יאיר הרוש

עמירה חיים ציינה כי מאז ההינתקות מגוש קטיף, (אז היה אבואב מנכ"ל משרד השיכון) מערכת החינוך במועצה גדלה, ניבנו מוסדות חינוך חדשים וההצלחה החינוכית התבטאה במתן פרס החינוך היישובי.

אבואב אמר כי הוא שמח לראות שתושבים מקהילת גוש קטיף לשעבר מצאו בישובי המועצה את הבית החדש (בשעתו כיהן כמנכ"ל משרד השיכון). הוא שיבח את עבודתה של עמירה והודה לה על הטבעת חותמה במערכת החינוך.

אבואב סיכם את המפגש ואמר: "מאוד שמחנו להתארח במועצה, לפגוש את המנהלים ובעיקר לראות את הצמיחה של מערכת החינוך גם בהישגים הלימודיים וגם בהישגים החברתיים ולראות את האתגרים העומדים בפנינו בהשלמת הבינוי והמשך התנופה וההתפתחות של מערכת החינוך" סיכם אבוהב את המפגש "יש כאן הישגים מרשימים ואתגרים משמעותיים לעתיד ובכוחות משותפים נצליח לעמוד במשימות הרבות שיעמדו בפנינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר