מישל שיש מאינטל קרית גת עם תלמידי אמי"ת טכנולוגי. צילום: אמי"ת

המנהלים הבכירים של העתיד במרכז הטכנולוגי אמי"ת אשקלון

תלמידי מגמת מנהל משפטי בבית הספר נפגשו לאחרונה עם אחד ממנהלי האגפים במפעל אינטל קרית גת, ערכו סיור במשרדי בנק דיסקונט וידיעות אחרונות וערכו שיחת וידאו עם מנהל רשת המלונות פתאל

פורסם בתאריך: 30.4.18 11:48

     

במסגרת לימודי מגמת מנהל משפטי במרכז הטכנולוגי אמי"ת באשקלון, לומדים התלמידים ממנהלים בכירים בחברות מובילות בארץ ומקבלים מהם עצות משמעותיות להצלחה בתחום.

לאחרונה נפגשו התלמידים עם מישל שיש, מנהל בכיר בחברת אינטל ישראל, אשר סיפר להם על תפקידו וכיצד הגיע אליו. שיש הוא מנהל איזור הליטוגרפיה ב'חדר הנקי' (אזור סטרילי) באינטל קריית גת, בו הוא מפקח על טכנולוגיה חדישה של צריבת מוליכים מיקרוסקופיים באמצעות קרני לייזר.

שיש ענה לתלמידים על שאלותיהם הרבות בתחום מומחיותו וכן הסביר להם על מבנה הארגון וכיצד יראה הניהול בעתיד.

המפגש עם מנהל אינטל נערך כחלק מסדרת שיעורים וסיורים בהובלת רכזת מגמת מנהל משפטי עו"ד מלי עטיה, דרכם לומדים התלמידים על מבני ארגונים שונים תוך מפגש עם עולם הניהול האמיתי ומומחים בתחומים מגוונים. בין השאר נערך שיעור וידאו עם מנכ"ל משאבי אנוש בחברת פתאל, ונערכו סיורים במשרדי בנק דיסקונט וידיעות אחרונות.

במסגרת השדרוג שעברה מגמת מנהל משפטי בבית החינוך השנה, הפכו הכיתות לדגם משרדי שקוף בעל ריהוט מודולארי.

איציק אברג'יל מנהל בית החינוך: "בזכות שיתוף הפעולה עם חברת אינטל ישראל וחברות נוספות נבנית קהילה חינוכית לומדת דרכה רוכשים תלמידינו כלים ממובילי שדרת הניהול הבכירה ביותר במדינה, כצעד ראשון להשתלבות שלהם בתחומי המנהל והפיתוח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר