הכיתות באמי"ת אשקלון. צילום: יח"צ

רואים שקוף: הכיתות באמי"ת אשקלון הפכו שקופות

בבית הספר הדתי נהרסו הקירות הישנים ונבנו כיתות עם קירות שקופים. בעתיד גם חדר המנהל וחדר המורים יהיה שקוף. המנהל: "המהלך ינסוך בתלמידים ובמורים תחושת אמון, פתיחות ושקיפות"

פורסם בתאריך: 23.4.18 16:00

     

הנהלת רשת החינוך אמי"ת ובכירים ממשרד החינוך ביקרו השבוע במרכז הטכנולוגי אמי"ת בשכונת גן הורדים ולמדו על השינויים והחידושים במקום.

בבית הספר הדתי נעשו שינויים מרחיקי לכת: הכיתות הרגילות במקום נהרסו ובמקומן נבנו מרחבים עם קירות שקופים. כשהמורים במקום הוחלט בבית המספר לעבור לשיטת למידה חדשנית ולשיעורים בהם התלמידים הם הפעילים יותר, המורים – מדברים כמה שפחות ומנחים את התלמידים ללמידה עצמאית – כמה שיותר.

המורים והתלמידים בכיתות השקופות, חשופים לכל מי שעובר מחוץ לכיתה, התלמידים שעוברים מחוץ למרחב השקוף יכולים להשקיף על דרך הלמידה של חבריהם ולקבל מהם השראה.

יצחק אברג'ל מנהל המרכז סיפר כי לקראת השנה הבאה הכוונה היא להפוך את חדר המנהל למרחב שקוף – מהלך שינסוך בתלמידים ובמורים תחושת אמון, פתיחות ושקיפות. ולאחר מכן גם חדר המורים יהפוך שקוף.

אמי"תאשקלון. מנהלי הרשת בביקור עם מנהלי בית הספר ותלמידות. צילום: יח"צ

מנכ"ל רשת אמי"ת, ד"ר אמנון אלדר אמר בתום הביקור כי החדשנות והעבודה הייחודית שנעשית בבית החינוך היא אות כבוד לצוות החינוכי ולעומד בראשו, התהליך מרתק וכולנו מאמינים שהוא חלק ממהפכת החינוך במדינת ישראל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר