ישראל בן דורי מצטלם לסרט. צילום: יוסי לוי

תלמידי מקיף ב' מתעדים את הדור האחרון

הסרט הדוקומטרי שהפיקו תלמידי מגמת התקשורת מספר את סיפורו של ניצול שואה שהציל יחד איתו גם את אימו. מחר, יום השואה, יחשף הסרט בהקרנת בכורה במהלך טקס יום השואה במקיף

פורסם בתאריך: 12.4.18 08:15

     

תלמידי מגמת תקשורת במקיף ב' באשקלון, בית החינוך אשר מנוהל מזה מספר שנים על ידי רשת אמי"ת, בחרו כפרויקט גמר לתעד את סיפורו של ניצול שואה בסרט דוקומנטרי ובכך להנציח את סיפורו.

תלמידי מגמת תקשורת לומדים בין היתר את מקצוע הצילום והקולנוע, ועוברים הכנה מקצועית בצילום, עריכה וראיון בהדרכת המורה לתקשורת עדיאל לוי ורכזת המגמה גלית מזוז. מה שנותר הוא רק להוציא אל הפועל את מה שלמדו.

תלמידי מגמת התקשורת של אמי"ת מקיף ב'

את ניצול השואה ישראל בן דורי, יליד רומניה, הכירו התלמידים דרך סגן מנהל בית החינוך יעקב שטרן, אשר אימו שרדה יחד עם ישראל, את שואת יהודי טרנסניסטריה ברומניה.

במפגש עם ישראל חילקו התלמידים ביניהם את תפקידי הריאיון והצילום ותיעדו את ישראל מספר את סיפור הצלתו האישי, וכיצד כנער צעיר הצליח להציל גם את אימו ממוות.

 

לאחר הצילום השקיעו התלמידים שעות רבות של עבודה בעריכת הסרט, אשר יוקרן ביום השואה בפני כל תלמידי בית הספר.

בעקבות ההכרות עם תלמידי המגמה, הגיע ישראל בן דורי לביקור במקיף ב' אשקלון וסיפר את סיפורו לכל התלמידים.

"בזכות ההכרות עם ישראל זכינו בזווית ראיה חדשה שטרם הכרנו על השואה" סיפר השבוע רמי לוי, אחד מהתלמידים שיצרו את הסרט "מסיפורו למדנו שיעור חשוב על המסירות לכיבוד ההורים בכל שלב בחיים".

מנהל המקיף, יניב עקיבא היה גאה השבוע בסרט שהפיקו תלמידיו. "תלמידינו זכו לקחת חלק משמעותי בהעברת לפיד הזיכרון מדור לדור, ולקיים את הכתוב "לְמַעַן תְּסַפְּרוּ לְדוֹר אַחֲרוֹן" אמר השבוע עקיבא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר