לוגסי עם פעילת הסניף. צילום: כנפיים של קרמבו

"יובי היא דמות מובילה": הכירו את הלב של כנפיים של קרמבו באשקלון

לכבוד יום האישה הבינלאומי, בחרו הפעילים האשקלוניים של תנועת הנוער לבעלי צרכים מיוחדים את מרכזת הסניף המקומי, יובל לוגסי, כדמות מובילה ומשמעותית בשבילם

פורסם בתאריך: 5.3.18 11:23

     

ישנם אנשים שתנועת הנוער שלהם לוקחת חלק משמעותי בחייהם, אבל בסניף האשקלוני של 'כנפיים של קרמבו'- תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, נמצאת פעילה שתנועת הנוער שלה היא כל חייה. קוראים לה יובל לוגסי (16), אבל "בסניף אף אחד לא באמת קורא לה ככה, בשבילנו היא יובי" מספרים חברי הסניף.

הלב של הסניף האשקלוני. יובל לוגסי עם פעילה בסניף. צילום: כנפיים של קרמבו

יובי הצטרפה ל'כנפיים של קרמבו' לפני 5 שנים. בשנתיים הראשונות הייתה פעילה בתור חונכת, שנה לאחר מכן הפכה למדריכה, וכיום היא מרכזת את סניף אשקלון ורכזת חונכים בסניף. במסגרת התפקיד שלה כמרכזת הסניף, יובי אחראית על ניהול הצוות המוביל (רכזי התחומים: מפעלים, חונכים, הדרכת חניכים, חו"מ, ח"צ ותקשורת). ביחד איתם, היא מובילה את כל הילדים ובני הנוער שפעילים בסניף.

יובי מתנהלת מול המתנ"ס שבו הסניף פועל. בנוסף, לקחה על עצמה תפקיד מאתגר לא פחות: להיות רכזת החונכים, במסגרתו היא אחראית גם על כל החונכים בסניף.

כשאנחנו שואלים את יובי איך היא מצליחה לשלב שני תפקידים בתנועה ביחד עם חיי היום-יום של תלמידה? היא מספרת שהיא אוהבת את מה שהיא עושה, גם את הלימודים וגם את התפקידים שלה בקרמבו. האהבה הזו עוזרת לה להתמודד עם הקשיים ולהתגבר עליהם. היא דואגת לסדר את לוח הזמנים שלה כך שתוכל להצליח לשלב בין הכל ואכן היא מצליחה לסחוף אחריה עשרות פעילים.

כשמדברים עם חבריה לצוות המוביל, שביחד אתה מתפעלים את הסניף בתחומים שונים, הם מספרים עליה בגאווה: "יובי נותנת הרבה מעצמה, היא תמיד חושבת על כולם לפני הכול. אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים אותה, היא תורמת מכל הלב ובלעדיה הסניף היה שונה לגמרי" הם מספרים ומוסיפים "כשיובי מגיעה לסניף, החניכים והחונכים מתלהבים ושמחים, כולם זוכים לחיבוק, אהבה ויחס חם ממנה, היא תמיד אוזן קשבת ורואים עד כמה היא אוהבת לעזור לאחרים ונהנית לראות את ההתקדמות של כולם, חניכים וחונכים כאחד. היא קרמבואית בנשמה ורואה את קרמבו כמשפחה אחת גדולה, חשוב לה לשפר את הסניף ולקדם אותו למקום טוב יותר, וזה מה שהיא רואה לנגד עיניה. יובי היא ללא ספק דמות מובילה וחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו".

יום האישה הבינלאומי 2018 יצויין ביום חמישי הקרוב, 8 במרץ וזה הזמן להודות ולהוקיר ליובל לוגסי את התודה וההערה על כל הפעילות החשובה שהיא עושה ללא תמורה ובגיל כה צעיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר