שיעור במגמת הסייבר בישיבת צביה אשקלון
שיעור במגמת הסייבר בישיבת צביה אשקלון

סייבר: נבחרת חטיבת הביניים של ישיבת צביה העפילה לגמר תחרות הסייבר הארצית

עוד הישג לישיבה האשקלונית שכבר עשתה לעצמה שם של כבוד באליפויות הסייבר הארציות. בחודש הבא הגמר שבו ינסו לקטוף שוב את המקום הראשון

פורסם בתאריך: 20.2.18 14:00

     

הטובים ביותר בעיר. תלמידי הסייבר של ישיבת צביה

תחום הסייבר במוסדות החינוך צובר תאוצה וישיבת צביה באשקלון כבר קנתה לה שם של דבר בתחרויות הסייבר הארציות. לאחר תארים מכובדים שזכו נבחרות הישיבה בשנים האחרונות מגיע הישג נוסף: נבחרת הסייבר של חטיבת הביניים של הישבה הצליחה לאחר מחנה אימונים ארוך להעפיל לתחרות הגמר באליפות הסייבר הארצית Skillz coding שתתקיים בחודש הבא במעמד שר החינוך, נפתלי בנט ומנכ"ל המשרד שמואל אבוהב.

סייבר הוא למעשה תחום חדש יחסית במגמות אותן מלמדים בתי הספר והוא עוסק בתכנות, אבל מהצד של אבטחת המידע.

כידוע, המשאב העיקרי של מדינת ישראל הוא ההון האנושי שלה. בשנים האחרונות גורמים רבים, ממשלתיים תעשייתיים ואקדמאים, עסוקים בחיפוש אחר דרכים לעודד את תלמידי ישראל ללמוד מקצועות מדעיים וטכנולוגיים מתוך מטרה להמשיך ולשמור על יתרונה היחסי של ישראל בתחומי המדע והטכנולוגיה.

אחד האתגרים העולים תדיר הוא מציאת הדרך להעלות את המוטיבציה הרצון והידע של תלמידים בתחום התכנות, תחום המצריך חשיבה חישובית אבסטרקטית ולוגית. את המוטיבציה הזו מעלה משרד החינוך על ידי התחרויות בין בתי הספר שהופכות כבר למסורת וזוכות ליוקרה יותר מתחומים אחרים בחינוך.

המוסד האשקלוני ברשימת בתי הספר שהעפילו לגמר

השבוע היו נרגשים בישיבת צביה על ההישג הנוסף שמציב אותם כמוביל בין בתי הספר באשקלון וכבעל שם בקנה מידה ארצי עם מסורת של הישגים.

התלמידים מתכוננים בימים הללו לתחרות הגמר בה יתמודדו מול תלמידי בתי הספר האחרים שהצליחו להעפיל לתחרות הגמר.

בתוך כך, השבוע התקבל אישור רשמי ממשרד החינוך על כך ששניים מתלמידי כיתה ח' בישיבה, בניה חזן וגלעד אוזן, סיימו בהצלחה את התחרות הארצית במתמטיקה, ונבחרו להיות חלק מנבחרת ישראל הצעירה במתמטיקה. השניים ייצגו את מדינת ישראל בתחרויות בינלאומיות, ובאולימפיאדת המתמטיקה הקרובה.

בניה חזן וגלעד אוזן. התקבלו לנבחרת המתמטיקה האולימפית

התלמידים יצאו בקרוב למחנה אימונים, ובין לבין יקבלו משימות במתמטיקה. משימות אלו נבדקות ונמדדות על ידי צוות מאמנים מיומן שכולו בוגרי אולימפיאדות ואנשי מקצוע ומוביל אותו צוות אקדמי בכיר מאוניברסיטת תל-אביב, המלווה את הנושא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר