דיבייט בהנרי רונסון. צילום: יח"צ

מה עשו אנשי התקשורת אסף יחזקאלי מתן צורי ויואב צור ברונסון?

רב שיח בין כתבים מהתקשורת הארצית ובין תלמידים מבית הספר ומבית ספר בפזורה הבדואית נערך בבית הספר אורט הנרי רונסון באשקלון, זאת במסגרת מיזם כתיבת ערכים לוויקפדיה את האירוע כיבד בנוכחותו ראש העירייה בפועל תומר גלאם

פורסם בתאריך: 21.1.18 11:39

     

אנשי התקשורת המוכרים מתן צורי כתב 'ידיעות אחרונות', רמי שני מ'גלי צה"ל', יגאל מוסקו ואסף יחזקאלי מ'ערוץ 2', יואב צור לשעבר עורך העיתון 'מעריב', איילת מצגר מהרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו השתתפו ברב השיח (דיבייט) שנערך בבית הספר. האירוע התקיים כחלק ממיזם ויקיפדיה ובהשתתפות תלמידי רונסון ותלמידים מבית הספר "אורט אל פורה" מהפזורה הבדואית, במסגרת המיזם כתבו תלמידי 'רונסון' ערכים באנציקלופדיה המקוונות 'ויקפדיה' על אותם אנשי תקשורת.

הדיבייט עסק בנושאי השיימינג וניסויים בבעלי בחיים. במסגרת האירוע בנוסף לדברי אנשי התקשורת, נערכה תחרות בין התלמידים כאשר כל אחד מהם, התבקש בזמן של שלוש דקות לנמק בצורה הטובה ביותר את עמדתו בכל נושא.

אנשי תקשורות ותלמידים אשקלונים ומהפזורה הבדואית בדיבייט. צילום: יח"צ

המנהלת אורה גול סיפרה כי הדיבייט הינו חלק מפעילות ערכית-חברתית של בית הספר, "יחודיות בית הספר היא פיתוח מנהיגות מדעית טכנולוגית", אמרה גול. "הדיבייט הוא חלק מהפעילות הנעשית בבית הספר במטרה להצמיח מנהיגים שיובילו את החברה הישראלית בתחומי המדע, הטכנולוגיה ובכלל.", מי שהנחה את הדיבייט היה נשיא רוטרי אשקלון ויקטור בין עמי, כאשר האחראית על הפרויקט היא רחלי קהילה מורה בבית הספר רונסון.

מי שכאמור הגיע לאירוע הוא ראש העירייה בפועל תומר גלאם. "לראות אתכם כאן , מראה על המעורבות שלכם בנושאים העומדים על סדר היום הציבורי", אמר גלאם. "כמי שמעודד לערכים למימוש פוטנציאל ולאתגר מחשבתי, ברצוני לברך אתכם על השתתפותכם במיזם ייחודי זה. ידע הוא כוח, באמצעות הערכים החדשים שאתם יוצרים באתר ויקיפדיה , אתם מנגישים לגולשי האינטרנט נתונים מרתקים על אנשי התקשורת".

גם האורחים מהתקשורת התרשמו מהאירוע, "בני הנוער הפגינו ידע עצום בכל הנושאים המדוברים", סיכם את האירוע הכתב הוותיק של ידיעות אחרונות מתן צורי. "האירוע היה יפה ומכובד. התלמידים גילו סקרנות ועניין ראויים להערכה. גם בני הנוער מאל פורה הפגינו ידע ועניין, נוצר חיבור מאוד מיוחד בין התלמידים משני בתי ספר, זו הוכחה שכרוצים לנהל שיח בנושאים מסוימים, החיבור בהחלט קיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר