ביוטכולוגיה כבר בתיכון. צילום: מכללת סמי שמעון

הרצאה מנצחת: מקיף א' במקום הראשון בכנס ביוטכנולוגיה

התלמיד הרצה במשך 180 שניות מול שופטים בתחום הביוטכנולגיה והקהל וגרף את הניקוד הגבוה ביותר. במקום השלישי תלמיד ישיבת צביה

פורסם בתאריך: 15.1.18 00:43

     

כבוד לאשקלון בכלל ולמקיף א' בפרט. הרצאתו של תלמיד בית הספר זכה במקום הראשון בתחרות ההרצאות בנושא ביוטכנולוגיה שנערכה במסגרת כנס ביוטכנולוגיה לנוער בדרום שנערכה במכללה האקדמית סמי שמעון. במקום השני הרצאתו של תלמיד בית הספר מקיף ו' ובמקום השלישי שוב בית ספר משלנו – הרצאתו של תלמיד ישיבת צביה אשקלון.

בכנס השתתפו מאות תלמידים מבתי הספר התיכוניים במחוז דרום. כל בית ספר שלח נציג שהתבקש להעביר הרצאה בנושא ביוטכנולוגיה ב-180 שניות בלבד. בין הרצאות התלמידים, מומחים מתחום הביוטכנולוגיה הרצו לתלמידים במגוון נושאים כמו טביעות אצבע, דנ"א, ותאים סרטניים.

ד"ר חפצי זוהר בכנס. צילום: מכללת סמי שמעון

הרצאות התלמידים נגעו בנושאים שונים בתחום הביוטכנולוגיה. את ההרצאות שפטו ד"ר שוטלנד מהמכללה, ד"ר חפצי זוהר, יהודית דסקלו, מפמ"רית ביוטכנולוגיה, והתלמידים עצמם. לאחר כל הרצאה התחברו התלמידים לאפליקציית 'קהוט' ודרגו את ההרצאה על פי קריטריונים: עמידה בזמנים, רלוונטיות לנושא הביוטכנולוגיה, חדשנות בתחום, קשר למחקר וכדומה. בסיום הכנס נחשפו התוצאות המחמיאות לשני התלמידים האשקלונים.

תלמידי מגמת הביוטכנולוגיה בישיבת צביה אשקלון אביאור שטרית, אביחי חג'מה ואבירן אוחנה ייצגו את בית ספרם בכנס. השלושה נתנו הרצאות מרתקות על בשר מתורבת, המופיליה – ריפוי גני והטמעת מידע ב- DNA. לבסוף הרצאתו של שטרית על 'בשר מתורבת' הצליחה לקטוף את המקום השלישי.

תלמידי ישיבת צביה בכנס ביוטכנולוגיה בסמי שמעון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר