בית הספר לאמנויות. צילום: פבל
בית הספר לאמנויות. צילום: פבל

גאווה: 100 אחוז מבוגרי אומנויות זכאים לתעודת בגרות

למעלה מ-26 אחוז מהתלמידים הם בעלי תעודת בגרות מצטיינת. ראש העיר בפועל: "גאה בתלמידים, במורים ובצוות ההנהלה. שמתם את בית הספר בחוד החנית בתחום החשוב"

פורסם בתאריך: 11.1.18 16:12

     

ממכתב שנשלח על ידי מנהלת האגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, דסי בארי, עולה כי בית הספר לאומנויות באשקלון רשם עלייה מרשימה של 22 אחוזים בין השנים תשע"ה לתשע"ו והוא עומד כעת על 100 אחוז זכאות לבגרות באשקלון – הנתון הגבוה ביותר מבין בתי הספר בעיר.

עוד עולה מהמכתב כי למעלה מ-26 אחוז מהזכאים לבגרות, הינם בעלי תעודת בגרות מצטיינת, ובכך הגיע בית הספר להצטיינות יתרה בהישגים בתחום הבגרות.

"אני גאה ומברך את התלמידים ואת צוות ההנהלה וההוראה בבית הספר על הנתונים המרשימים ועל הכבוד הרב שהם מסבים לנו ברמה הארצית" מסר היום ראש העירייה בפועל, תומר גלאם "הדבר מציב את בית הספר בחוד החנית של החינוך בכלל ושל הזכאות לתעודת בגרות בפרט. המשיכו כך".

מי שמנהיגה את כיתות התיכון בשנים האחרונות ומובילה אותם להצלחה היא מנהלת העל יסודי בבית הספר, שוש בויטום שהיתה מאושרת השבוע עם קבלת הידיעה על המכתב שהגיע ממשרד החינוך. "אני גאה בצוות בית הספר על עבודתם הקשה ועל ההשקעה בכל כיתה וכיתה וגאה בתלמידים שמפגינים רצינות ועמלים רבות כדי להגיע להישגים מצוינים אלו" מסרה בויטום.

מנהלת האגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, דסי בארי: "בית הספר הגיע להצטיינות יתרה – ברכות על כך. הצלחה זו היא פרי עבודה טובה והשקעה רבה, ברמה המערכתית והפרטנית של מנהלת בית הספר, שוש בויטום ושל צוות המורים. מאחלת לכם המשך עשייה ועלייה מעלה מעלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר