שיקום שכונות: מלגות בסך כ-75 אלף שקלים חולקו במסגרת הפרויקט

המלגות מיועדות לתושבים שלומדים במסלולי השלמת השכלה, הכשרה וקידום מקצועי המתקשים במימון לימודיהם

פורסם בתאריך: 3.1.18 10:46

     

טקס חלוקת מלגות ל-39 מתושבי העיר במסגרת פרויקט 'שיקום שכונות' נערך בתחילת השבוע. גובה המלגות נע בין 800 שקלים ועד 3,000 שקלים כל מלגה לתושבים הוותיקים, ועד לכ-5,000 שקלים ליוצאי אתיופיה. הסך הכולל של המלגות עומד על כ-75 אלף שקלים.

המלגות שחולקו הינן מטעם פרויקט שיקום שכונות במשרד הבינוי והשיכון והן מיועדות לתושבים שלומדים במסלולי השלמת השכלה, הכשרה וקידום מקצועי המתקשים במימון לימודיהם, בהתאם לקריטריונים. במסגרת זו ישנה תוכנית 'חומש' לשיפור קליטתם של עולי אתיופיה באחריות מוקד קליטה. המלגה מיועדת לתושבי שיקום שכונות בלבד: נווה אלונים, שקמים, ז'בוטינסקי, גולדה, בן גוריון, גן הוורדים, גבעת ציון מגיל 18 ומעלה.

"אני גאה בכל אחד ואחת מכם ומקווה שהמלגות שהענקנו לכם יאפשרו לכם להשלים את הלימודים ולרכוש השכלה ומקצוע לחיים" אחל ראש העירייה בפועל, תומר גלאם למקבלי המלגות "אני יכול להבטיח לכם שאתם בדרך הנכונה להגשים את עצמכם, לקדם את חייכם ולהתפתח מבחינה כלכלית ומקצועית. שיהיה לכם בהצלחה, אנחנו פה בשבילכם".

גם סגן ראש העיר והממונה על הרווחה, רמי סופר נשא דברים בטקס. "אני מברך על פרויקט זה שנועד לקדם ולדרבן תלמידים הרוצים להתקדם ולהתפתח אך מתקשים לעשות כן מבחינה כלכלית" אמר סופר "עיריית אשקלון ואגף הרווחה שעליו אני ממונה ימשיכו לפעול בדרכים נוספות על מנת לקדם פרויקטים נוספים שיוכלו לתת מענה לתלמידים תושבי העיר המעוניינים לרכוש השכלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר