אירוע הגאווה באשקלון, 2022
אירוע הגאווה באשקלון, 2022

היום יתקיים אירוע הגאווה ה-5 באשקלון: האם העירייה השתפרה ביחס ללהט"ב?

עיריית אשקלון רשמה שיפור ביחס שלה לקהילה הגאה בעיר, כך מציינים באגודה למען הלהט"ב, אך היא עדיין מדשדשת במקום ה-39. היום צפוי להתקיים אירוע הגאווה השנתי של אשקלון

פורסם בתאריך: 21.6.23 11:50

     

בפעם החמישית באשקלון, היום יתקיים אירוע הגאווה השנתי במסגרת חודש הגאווה.

אירוע הגאווה באשקלון

אירוע הגאווה באשקלון, 2022

האירוע צפוי להתקיים בחוף דלילה, בין השעות 17:00 ל-20:00, במקום יוצבו דוכנים שונים מטעם ארגונים כאלה ואחרים, מעגלי שיח וכמובן הופעות מוזיקליות.

כמו כן, במסגרת חודש הגאווה פרסמה האגודה למען הלהט"ב את המדד השנתי של הרשויות המקומיות ביחס שלהן לקהילה הגאה.

המדד בוחן את סדר העדיפויות של הרשות המקומית ביחס ללהט"ב, דרך התחומים הבאים: חינוך, תשתית לפעילות הקהילה הגאה, רווחה, נראות במרחבים הציבוריים ותרבות.

ההשוואה בין אשדוד לאשקלון

ההשוואה בין אשדוד לאשקלון

אז עיריית אשקלון אכן רשמה עלייה בניקוד ביחס לשנה שעברה, אך היא עדיין נמצאת נמוך מאוד – מקום 39 – עם 30 נקודות בלבד (אשדוד השכנה ממוקמת במקום ה-15 עם 75 נקודות).

באגודה אומרים כי "עיריית אשקלון ממשיכה את הדרך של קידום הקהילה הגאה ברשות. העירייה חתמה על הקול הקורא של המשרד לשיוויון חברתי והתחילה להשקיע משאבים בפיתוח וקידום תחומי החינוך והרווחה עבור התושבות והתושבים מהקהילה. אשקלון עושה צעדים משמעותיים בעיר בתחום הלהט"ב ואין ספק שתמשיך לעלות בניקוד גם בשנה הבאה".

אירוע הגאווה של אשקלון 2023

אירוע הגאווה של אשקלון 2023

כך למשל אשקלון צוינה לשבח על כך שיש עו"ס פעיל.ה באגף הרווחה שאחראי.ת על נושא הלהט"ב וכן על כך שבשנה האחרונה התקיימו הכשרות צוותי חינוך של הרשות המקומית, בנושא נוער להט"ב או משפחות להט"ב בשיתוף פעולה עם ארגון מקואליציית הארגונים.

מנגד, עיריית אשקלון לא קיימה בשנה האחרונה הכשרות צוותי רווחה בנושא להט"ב וכן לא השתמשה בייצוגים של הקהילה (לדוגמא משפחה גאה) בפרסומים הרשותיים הרשמיים ולא תלתה דגלי גאווה או שילוט ייעודי לחודש הגאווה, בבניין הרשות או במרחבים הציבוריים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר