טקס פתיחת התערוכה. צילום: פוטו יוסי את עוזי

אלף לילה ולילה: תערוכת אמני אשקלון והסביבה השנתית יצאה לדרך

למעלה מ-500 אורחים שוחרי תרבות ואמנות, אמנים ובני משפחותיהם הגיעו לבית העם באפרידר לפתיחת התערוכה השנתית של אמני אשקלון והסביבה שהפכה למסורת ושם דבר בעיר אשקלון

פורסם בתאריך: 12.6.19 15:37

     

"אלף לילה ולילה" הוא נושא התערוכה השנה, נושא רב גווני, המאפשר להיכנס לעולם האגדות, המילים והסיפורים.

אמני האגודה יצרו את עבודותיהם כל אחד מנקודת המבט הפרטית שלו כשהוא מספר את סיפורו האישי באופן מרגש ומרתק וניתן לראות זאת ביצירות המוצגות בטכניקות של ציור, פיסול, פסיפס, צילום ומיצג.

טקס פתיחת התערוכה. צילום: פוטו יוסי את עוזי

ראש העיר, תומר גלאם ביקר בתערוכה ובירך את האמנים: "התערוכה המסורתית מהווה במה נהדרת לביטוי היצירתיות, העושר התרבותי והגיוון האמנותי הקיימים בעירנו. הנהלת העירייה מקדמת ומטפחת את התרבות המקומית, על גווניה וסוגיה, מתוך אמונה כי יש לכך חלק משמעותי בעיצוב וחינוך ילדינו".

טקס פתיחת התערוכה. צילום: פוטו יוסי את עוזי

יו"ר אגודת האמנים, מיקי בנאי, ציינה כי נושא התערוכה היווה עבור האמנים אתגר והם בחרו לחבור לעולם המילים והספרות ולהתחבר לאוסף מרתק של סיפורים שנכתבו על ידי אלפי מחברים שעבדו כל אחד בנפרד מבלי לדעת שהם בונים שכם על שכם את אחת הקתדרלות הספרותיות המופלאות ביותר, עוד הוסיפה כי "מילים קסומות, מנגינות, תנועה ויצירה, רוקמים תמונה מרגשת ומעוררת השראה".

 

חברת המועצה והממונה על הגמלאים, שרה זכריה: "הרחבנו את שיתוף הפעולה של הארגון והאגודה. אתם האמנים מציגים כאן את הקבלה של סיפורי אלף לילה ולילה לעולמכם וסביבתכם ולעולם האגדות שמעניק לנו הצופים את הססגוניות הבלתי נלאית, במקצועיות של כל אחת ואחד מכם, מקצועיות המעוררת השראה. מאחלת לכם המשך עשייה ברוכה באהבה ובחום".

טקס פתיחת התערוכה. צילום: פוטו יוסי את עוזי


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אסנת שובל, מנהלת מח' פרוייקטים ואירועים עירוניים המלווה את אגודת האמנים מטעם הרשות: "בכל שנה אני מתרגשת מחדש. בית העם לבש חג וזה בזכות העבודות המדהימות שלכם". עוד הוסיפה כי, "האמנים בדרכם המיוחדת פותחים בפני התושבים, שנה אחר שנה, צוהר לנפשם, לחלומותיהם, למושא ההשראה שלהם ולדרך בה הם חווים את העולם. כל אלו יחד יוצרים פסיפס מרתק ומרגש של יצירות אותנטיות, מקוריות ומופלאות".

התערוכה פתוחה לקהל במשך חודש ימים, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-12:00 ובין 17.00-20.00, נעילת תערוכה 2.7.2019

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר