גמלאי אשקלון חוגגים פורים. צילום: יח"צ

חוגגים ראשונים: גמלאי אשקלון חגגו פורים בהיכל הספורט

חברי ארגון הגמלאים העירוני נהרו בהמוניהם להיכל הספורט באשקלון כדי לחגוג מסיבת פורים. יו"ר הארגון, שרה זכריה: "משנכנס אדר מרבין בשמחה, מי שנכנס לארגון הגמלאים שלנו תמיד בשמחה"

פורסם בתאריך: 19.3.19 10:46

     

בבתי הספר מציינים היום את חג הפורים בשלל תחפושות צבעוניות. אבל מי שהחלו את החגיגות ראשונים היו דווקא הסבים והסבתות של אותם ילדים.

הם אמנם בני שבעים ושמונים ואולי אפילו יותר אך במסיבת הפורים של ארגון הגמלאים העירוני לא שכחו לקיים את תחרות התחפושות המסורתית וסיימו את הערב עם הופעה של שלומי שבת.

המסיבה התקיימה בהיכל הספורט שהיה מלא מפה לפה. "משנכנס אדר מרבין בשמחה, מי שנכנס לארגון הגמלאים שלנו תמיד בשמחה. כמדי חג, אנו מכונסים וחוגגים יחדיו ובגדול. המשרד שלנו רוחש כקן דבורים עמלות בתהלוכה מתמדת של נכנסים ויוצאים במטרה להירשם לפעילויות המגוונות שלנו" אמרה למאות הגמלאים יו"ר הארגון וחברת מועצת העיר, שרה זכריה שגם הוסיפה קריצה להנהלת העירייה "סיבה נוספת שנוכל לשמוח בה היא על כך שראש העיר שלנו, תומר גלאם, קשוב מאוד לצורכי אזרחיו הוותיקים, נענה ברצון לבקשותינו ובלב פתוח. אוסיף ואציין-שהמנכלי"ת, אידית נתן, מתגלה כידידת הגמלאים במלוא הרצון".

שרה זכריה, תומר גלאם ומיריי אלטיט במסיבת הפורים של גמלאי אשקלון. צילום: יח"צ

 

ראש העיר, תומר גלאם לא נשאר חייב ועלה לברך. "בכל פעם אני נרגש מחדש כשאני מגיע לאירועים המדהימים שנעשים במיוחד בשבילכם. יש לנו משימות רבות שמונחות לפנינו עבורכם. דיברנו על חניה חינם לגימלאים ועשינו את זה. עכשיו אנחנו עובדים על בית הגמלאי וכמו שאנחנו מבטיחים אנחנו גם נקיים" אמר גלאם והוסיף "מדובר על מרכז שיהיה היפה והמתקדם ביותר בישראל שייתן מענה לצרכים שלכם כדי שתוכלו להמשיך לחיות בכבוד אחרי כל כך הרבה שנות ותק ועשייה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כאמור במהלך הערב נערכה תחרות תחפושות צבעונית ותוססת במסגרתה עלו לבמה בזה אחר זה גמלאים מחופשים עם מסכות, פאות, תלבושות אתניות ובייחוד רעיונות יצירתיים. בתום התחרות חולקו פרסים לכ-35 משתתפים בתחרות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר